10D:n tilaus Camera-discountista
-
Nyt näkyy seurannassa!
Noin 40 tarkistuksen jälkeen tärppäsi.
Näillä näkymin kamera on huomenna käsissäni, jos posti ei sekoile mitään.
Sinänsä aika hitaasti paketti liikkunut.
Palvelu: Vakuutettu lähetys
Paino: 2.3 kg
Lähetystunnus: VVxxxxxxxxxDE
LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
06.10.2003, klo 10:27
Lähetys saapunut Suomeen
01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
30.09.2003, klo 14:02
Lähtenyt Suomeen
01000 ULKOMAAT
26.09.2003, klo 14:58
Postitettu lähtömaassa
01000 ULKOMAAT
Noin 40 tarkistuksen jälkeen tärppäsi.
Näillä näkymin kamera on huomenna käsissäni, jos posti ei sekoile mitään.
Sinänsä aika hitaasti paketti liikkunut.
Palvelu: Vakuutettu lähetys
Paino: 2.3 kg
Lähetystunnus: VVxxxxxxxxxDE
LÄHETYKSEN REKISTERÖINNIT
06.10.2003, klo 10:27
Lähetys saapunut Suomeen
30.09.2003, klo 14:02
Lähtenyt Suomeen
01000 ULKOMAAT
26.09.2003, klo 14:58
Postitettu lähtömaassa
01000 ULKOMAAT
-
Ihan nopealta vaikutti palvelu Topfotossa.
Laiton perjantaina 3.10 (joka oli joku ihmeen juhlapäivä ilmeisesti) 10D:n ja muuta tavaraa tilaukseen ja lauantaina vastasivat että 10D:tä ei ole varastossa, mutta lähettävät paketin heti kun sitä saapuu.
Tänään maanantaina 6.10 tuli sitten jo postia että erä 10D:tä oli saapunut ja laittavat paketin postiin huomenna, mutta nyt illalla jo lähettivät ilmoituksen paketin lähtemisestä ja seurantakoodin.
Vaikuttaa kylläkin että tuo seurantakoodi ei ole ihan oikein, koska Deutche Post ei hyväksy sitä koska siinä on vain 10 merkkiä 11:n sijaan.
Pitää kokeilla huomenna laittaa 0 eteen tms. :)
Toivottavasti tulisi yhtä vauhdikkaasti postissa, vaikka varoittelivatkin että voi mennä 8-14 päivää Suomen lähetyksissä.
Laiton perjantaina 3.10 (joka oli joku ihmeen juhlapäivä ilmeisesti) 10D:n ja muuta tavaraa tilaukseen ja lauantaina vastasivat että 10D:tä ei ole varastossa, mutta lähettävät paketin heti kun sitä saapuu.
Tänään maanantaina 6.10 tuli sitten jo postia että erä 10D:tä oli saapunut ja laittavat paketin postiin huomenna, mutta nyt illalla jo lähettivät ilmoituksen paketin lähtemisestä ja seurantakoodin.
Vaikuttaa kylläkin että tuo seurantakoodi ei ole ihan oikein, koska Deutche Post ei hyväksy sitä koska siinä on vain 10 merkkiä 11:n sijaan.
Toivottavasti tulisi yhtä vauhdikkaasti postissa, vaikka varoittelivatkin että voi mennä 8-14 päivää Suomen lähetyksissä.
-
Sama täällä, kellonajatkin ovat melkein identtiset eli samassa erässä ovat molemmat kamerat... nyt status on "käsittelyssä", eli ilmeisesti ei ihan vielä noudettavissa.tbman kirjoitti:Nyt näkyy seurannassa!
Toimitusajoista olen koko ajan olettanut, että kyse on arkipäivistä, joten Ingolta saamani 6-8 päivän arvio postin kulusta pitää sekin paikkansa. Eli toistaiseksi pelkkää hyvää sanottavaa Topfotosta... palvelu on nopeaa ja täsmällistä. Katsotaan vielä vastaako tavara odotuksia :)
T: Jarkko
-
Minulla oli tuon lähetyskoodin kanssa sama että puuttui yksi numero, olin kopioinut maalamalla sen, mutta kun aloin tarkistaa huomasin että maalus/kopiointi hävitti yhden numeron eli kirjoita käsin se numero.Tuamas kirjoitti:Ihan nopealta vaikutti palvelu Topfotossa.
Hyvällä tuurilla pakettisi lähtee jo huomenna.
-
Piti kokeilla muutaman kerran ja laskea ihan sorminkin vielä, mutta näyttäisi kyllä vieläkin siltä että siitä puuttuisi se yks numero jostain kohdasta. :)tbman kirjoitti: Minulla oli tuon lähetyskoodin kanssa sama että puuttui yksi numero, olin kopioinut maalamalla sen, mutta kun aloin tarkistaa huomasin että maalus/kopiointi hävitti yhden numeron eli kirjoita käsin se numero.
Hyvällä tuurilla pakettisi lähtee jo huomenna.
Huomenna kokeilen jos se olisi päässyt jo lähetykseen asti ja jos ei meinaa löytyä säveltämällä sitä koodia/pakettia niin kai sieltä voisi kysyä uuden oikean.
Vaikka eipä se taida nopeuttaa sitä pakettia sen enempää, hermothan tässä menee vaikka en ole odottanut vasta kuin pari päivää. :P
-
Itse olen kärvistellyt kaksitoista päivää ja odotus on vihdoin loppumassa. Paketti on ollut yöllä klo 01 noin 70km päässä postistani, yleensä se on kyllä perillä vasta klo 15.00Tuamas kirjoitti: Vaikka eipä se taida nopeuttaa sitä pakettia sen enempää, hermothan tässä menee vaikka en ole odottanut vasta kuin pari päivää. :P
Ainakin normaali postipaketti 16. Jos tulisi ennen ruokataukoo niin vois hakee ja laittaa akun latautumaan et kun meen kotiin niin ei tarviis oottaa sitä.
-
-
Jahas, topfotosta vastasivat kun kyselin seurantakoodin puuttuvaa numeroa.
Ehkä siellä on systeemit muuttuneet lähiakoina?
Toisaalta, oletettavasti tieto, esim. paketin makaavan jonkun postiauton perällä, lisää tuskaa. :)
Ja minä kun luulin että sitä voi sieltä Saksan päästäkin seurata.Hi there!
You can not track the parcel on the german website - but you can track
here: http://www.posti.fi/vanhat/english/lahe ... index.html
But please note: It will take up to 8 days, until the package shows up in the finnish tracking-system. Unfortunately the finnish system is very slow, and unfortunately there is no tracking-system for foreign packages in Germany at all.
Toisaalta, oletettavasti tieto, esim. paketin makaavan jonkun postiauton perällä, lisää tuskaa. :)
-
Omien kokemusteni mukaan Saksan postin lähetysseuranta (linkit aiempana viestiketjussa) sinänsä toimi, mutta siellä luki ainoastaan että paketti on xx.xx.2003 valmis rahdattavaksi ulkomaille. Viive oli muutama päivä. Suomen postin seurantaan paketti tupsahti eilen ja tänään sain minäkin kameran. Sillä voi säästää päivän, ettei odottele postiennakko-/tms. lappua kotiin vaan painelee postiin heti kun seurannassa näkyy "Saapunut toimipaikkaan".Tuamas kirjoitti:Ja minä kun luulin että sitä voi sieltä Saksan päästäkin seurata.
Omalta osaltani päätän tämän blogin joulupukin odottelusta tähän :) Kalenteriaikaa meni 11 päivää lähetyksestä (pe-ti). Täydet pinnat Topfotolle.
-
- Viesti:
Mulle laittoivat postiin vissiin 2.10 ja saksan postin sivuilla kertovat minun paketista seuraavaa:peetee kirjoitti:Minäkin odottelen top photosta 10D:tä 5.pvä on lähtenyt. Ei vielä näy suomessa. kohtakohta =O)
After our information your transmission with the transmission number VVXXXXXXXXXDE was not set yet. Please you repeat the status inquiry in the next days again!
Paketti taitaa makailla jossakin postin uumenissa ties kuinka kauan. Eipä taida siis keretä tälle viikolle millään. Tilauksen tein jo 23.9, joten onhan tässä saanut odotella ihan omiksi tarpeiksi.
8.10 :
Nyt sanoo jo seuraavaa:
Your transmission with the transmission number VVXXXXXXXXXDE was handed over to 07.10.2003 to the international letter center for reforwarding abroad.
Jospa se sieltä pikkuhiljaa valuisi tännepäin. Montakohan päivää kestää vielä tulla Helsinkiin, kuka osaa sanoa ?
-
missä kuussa sinä vielä asustelet? ;)jayke kirjoitti:No siis minulla tuo sama Saksan postin "reforwarding abroad" -leimauspäivä oli 30.6. Eilen kamera saapui postikonttoriini Espooseen eli tuossa on noin viikko väliä.jruots kirjoitti:Montakohan päivää kestää vielä tulla Helsinkiin, kuka osaa sanoa ?
noeivaan, kai toi tarkoitti 30.9. ?
-
Oletettavasti Topfotolla eivät tiedä että heidän ulkomaan lähetyksiä voi seurata Saksan postin sivuilta, jos antavat oikean(?) seurantakoodin. Tiedä sitten näkyykö paketti Suomessakaan postin seurannasta?
Tuli mieleeni, että Topfotolla kehoittivat tilausta tehdessä tarkistamaan takuu tuotteiden info-sivuilta, mutta en kyllä löytänyt mitään mainintaa takuista yhdestäkään tuotteesta.
Ovatko muut Topfotolta tilanneet kiinnittäneet huomiota asiaan, tai löytäneet piilotetut takuutiedot?
Oletin jotenkin automaattisesti Saksassa olevan ainakin kahden vuoden takuu kaikille tavaroille. Muistikorteissa muistaakseni oli joskus mainintaan viidestä vuodesta.
Tuli mieleeni, että Topfotolla kehoittivat tilausta tehdessä tarkistamaan takuu tuotteiden info-sivuilta, mutta en kyllä löytänyt mitään mainintaa takuista yhdestäkään tuotteesta.
Ovatko muut Topfotolta tilanneet kiinnittäneet huomiota asiaan, tai löytäneet piilotetut takuutiedot?
Oletin jotenkin automaattisesti Saksassa olevan ainakin kahden vuoden takuu kaikille tavaroille. Muistikorteissa muistaakseni oli joskus mainintaan viidestä vuodesta.
-
-
Paketti näkyy postin seurannassa ensi maanantaina ja saat sen tiistaina.jruots kirjoitti:Mulle laittoivat postiin vissiin 2.10 ja saksan postin sivuilla kertovat minun paketista seuraavaa:peetee kirjoitti:Minäkin odottelen top photosta 10D:tä 5.pvä on lähtenyt. Ei vielä näy suomessa. kohtakohta =O)
After our information your transmission with the transmission number VVXXXXXXXXXDE was not set yet. Please you repeat the status inquiry in the next days again!
Paketti taitaa makailla jossakin postin uumenissa ties kuinka kauan. Eipä taida siis keretä tälle viikolle millään. Tilauksen tein jo 23.9, joten onhan tässä saanut odotella ihan omiksi tarpeiksi.
8.10 :
Nyt sanoo jo seuraavaa:
Your transmission with the transmission number VVXXXXXXXXXDE was handed over to 07.10.2003 to the international letter center for reforwarding abroad.
Jospa se sieltä pikkuhiljaa valuisi tännepäin. Montakohan päivää kestää vielä tulla Helsinkiin, kuka osaa sanoa ?
-
- Viesti:
Taitaapa tulla maanantaina:tbman kirjoitti:Paketti näkyy postin seurannassa ensi maanantaina ja saat sen tiistaina.jruots kirjoitti:Mulle laittoivat postiin vissiin 2.10 ja saksan postin sivuilla kertovat minun paketista seuraavaa:peetee kirjoitti:Minäkin odottelen top photosta 10D:tä 5.pvä on lähtenyt. Ei vielä näy suomessa. kohtakohta =O)
8.10 :
Nyt sanoo jo seuraavaa:
10.10.2003, klo 12:33 Lähetys saapunut Suomeen
07.10.2003, klo 14:14 Lähtenyt Suomeen
01000 ULKOMAAT
02.10.2003, klo 13:55 Postitettu lähtömaassa
01000 ULKOMAAT
-
Hyvä että noin päin kerrankin, oletkin joutunut odottamaan kameraa jo niin kauan.jruots kirjoitti: Taitaapa tulla maanantaina:
10.10.2003, klo 12:33 Lähetys saapunut Suomeen
07.10.2003, klo 14:14 Lähtenyt Suomeen
01000 ULKOMAAT
02.10.2003, klo 13:55 Postitettu lähtömaassa
01000 ULKOMAAT
-
Joo mulla on sama ongelma, vaikkakin paketti lähtikin vasta seuraavana päivänä (7.10).peetee kirjoitti:top fotosta odottelen yhä kameraa 6.10 lähetetty milloinhan tuo tulis? Ei näy saksan postin lähetysseurannassa eikä kyllä suomenkaan.
Ihmetyttää hieman noiden seurantakoodien toimivuus kun toisilla näkyy ja toisilla ei.
Pitää toivoa että paketti olisi haettavissa keskiviikkona, tai viimeistään perjantaina.