Sama juttu. Kovasti on säätömahdollisuuksia, mutta testailu todella haastavaa. Valmiit asetustiedostot eri luureille auttaisivat asiaa, mutta se jää jonkun muun tehtäväksi kyllä - kuin minun

Sama juttu. Kovasti on säätömahdollisuuksia, mutta testailu todella haastavaa. Valmiit asetustiedostot eri luureille auttaisivat asiaa, mutta se jää jonkun muun tehtäväksi kyllä - kuin minun
BSG:llä on näköjään menossa varsinkin tämän 9.3.160 version kanssa projekti missä vähä vähältä lisätään uusia juttuja softaan ja vähän korjaillaan bugeja...Menossa jo versio 27, ja päivityksiä vaikuttaa ilmestyvän viikon välein... Taidan asentaa vasta siinä vaiheessa kun projekti tuntuu olevan loppusuorallamäävaan kirjoitti: ↑Huhti 19, 2025 14 : 52 No taas BSG:n uusin MGC_9.3.160_V27 on nähnyt päivänvalon.
https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... g/f/dl265/
BSG public version changelog (9.3.160 from 2025/04/19):
"- in the "Additional settings" of the module (for all modes) the "Sect" section has been added ("Sect 0", "Sect 1", "Sect 2", "Sect 3", "Sect 4", "Sect 5", "Sect 6").
- in the "Additional settings" of the module (divided into "HDR+ (Off / Auto / Net)" and "Enhanced HDR+ / Night Sight") section "Denoise" the items "Noise reduction adjust A", "Noise reduction adjust B (reverse)", "Noise reduction adjust C" have been added.
- in the "Additional settings" of the "All modes" module (for all modes), the "Brigthtness" (min \ max) item has been added to the "Sabre Param" section.
- fixed errors found in the modification's operation.
- fixed operation on some devices."
No, minä päivitän nykyisin aina uusimman BSG:n version vanhan päälle ja kyllä toimii.aikaarska kirjoitti: ↑Huhti 20, 2025 11 : 48BSG:llä on näköjään menossa varsinkin tämän 9.3.160 version kanssa projekti missä vähä vähältä lisätään uusia juttuja softaan ja vähän korjaillaan bugeja...Menossa jo versio 27, ja päivityksiä vaikuttaa ilmestyvän viikon välein... Taidan asentaa vasta siinä vaiheessa kun projekti tuntuu olevan loppusuorallamäävaan kirjoitti: ↑Huhti 19, 2025 14 : 52 No taas BSG:n uusin MGC_9.3.160_V27 on nähnyt päivänvalon.
https://www.celsoazevedo.com/files/andr ... g/f/dl265/
BSG public version changelog (9.3.160 from 2025/04/19):
"- in the "Additional settings" of the module (for all modes) the "Sect" section has been added ("Sect 0", "Sect 1", "Sect 2", "Sect 3", "Sect 4", "Sect 5", "Sect 6").
- in the "Additional settings" of the module (divided into "HDR+ (Off / Auto / Net)" and "Enhanced HDR+ / Night Sight") section "Denoise" the items "Noise reduction adjust A", "Noise reduction adjust B (reverse)", "Noise reduction adjust C" have been added.
- in the "Additional settings" of the "All modes" module (for all modes), the "Brigthtness" (min \ max) item has been added to the "Sabre Param" section.
- fixed errors found in the modification's operation.
- fixed operation on some devices."![]()
Mulla ollut vähän sekin, että kun on saanut jonkun modin toimimaan hyvin omassa luurissa, niin ei jaksaisi lähteä kovin randomisti sekoittamaan pakkaa uusilla versioilla.