Punaisen renkaan tarina (asian vierestä...i)
-
- Viesti:
Punaisen renkaan tarina (asian vierestä...i)
Muuten hyvä historiikki mutta kaikki pilaantuu yhteen "Se" -sanaan erään kappaleen alussa. "Se" -sana voi sopia puhuttuun kieleen jolloin viitataan äskeiseen kontekstiin mutta kirjoitetussa kielessä kyseessä on virhe. Paremmin sopisi "Tällöin tapahtui.." mutta tämäkään muoto ei sovi uuden kappaleen aloittamiseen tällaisessa kontekstissa. Oletko varma että kappalejakosi ja kielioppisi on oikein?
Sakari Karipuro aka skke, djsakke, sakarik | DeviantArt | Kameramafia
-
Re: Punaisen renkaan tarina
Heh, p.o. "no comment" ;-)veshut kirjoitti: Heh, no comments. ;-)
- mazai
-
sakarik kirjoitti:Muuten hyvä historiikki mutta kaikki pilaantuu yhteen "Se" -sanaan erään kappaleen alussa. "Se" -sana voi sopia puhuttuun kieleen jolloin viitataan äskeiseen kontekstiin mutta kirjoitetussa kielessä kyseessä on virhe. Paremmin sopisi "Tällöin tapahtui.." mutta tämäkään muoto ei sovi uuden kappaleen aloittamiseen tällaisessa kontekstissa. Oletko varma että kappalejakosi ja kielioppisi on oikein?
Heh, heh, oletko joku äidinkielenopettaja?
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Varmaan kaveri on käynyt ihan peruskoulun...=)spege kirjoitti:sakarik kirjoitti:Muuten hyvä historiikki mutta kaikki pilaantuu yhteen "Se" -sanaan erään kappaleen alussa. "Se" -sana voi sopia puhuttuun kieleen jolloin viitataan äskeiseen kontekstiin mutta kirjoitetussa kielessä kyseessä on virhe. Paremmin sopisi "Tällöin tapahtui.." mutta tämäkään muoto ei sovi uuden kappaleen aloittamiseen tällaisessa kontekstissa. Oletko varma että kappalejakosi ja kielioppisi on oikein?
Heh, heh, oletko joku äidinkielenopettaja?
Tavallinen tallaaja....
-
-
- Viesti:
En sentään! aiemmassa tekstissäni oli kyllä hieman sarkasmia, tosin en halunnut lisäillä tekstiin kymmeniä hymiöitä, joten laitetaan tähän sitten yksi :D enivei, mielenkiintoinen artikkeli, ja hyvä että saatiin threadiin myös muiden valmistajien historiikkia.spege kirjoitti:Heh, heh, oletko joku äidinkielenopettaja?
-
Peukku!spege kirjoitti:HUOMIO !!
Alleviivasin ja lihavoin tuolla artikkelissani ne L-objektiivit, jotka olen omistanut (tällä hetkellä en omista noista yhtään) ja ne, joihin olen tehnyt lähempää tuttavuutta lehtitaloissa.
"Arvoisa kuluttaja-asiamies. Ostin tikitaalikameran Saksasta 50 eurolla. En saanut suomenkielisiä ohjeita. Nyt suomalainen myyjä kieltäytyy niitä minulle antamasta, vaikka heillä on sama kamera myynnissä. Mikä neuvoksi?"
-
-
-
no varmaan jokunen kenellekkään kiinnostomaton kakkosluokan kuvakin noila syntyi. Pistäthän esille?tigert kirjoitti:Mimmoisia kuvia niillä sai otettua?spege kirjoitti:HUOMIO !!
Alleviivasin ja lihavoin tuolla artikkelissani ne L-objektiivit, jotka olen omistanut (tällä hetkellä en omista noista yhtään) ja ne, joihin olen tehnyt lähempää tuttavuutta lehtitaloissa.
//Tuomas
Pekka M.Nurminen
-
- Viesti:
-
saNppa kirjoitti:spege kirjoitti:Voitko veshutti suomentaa nuo linkin takana olevat höpinät, kun mulla ei tuo lontoon kieli niin hirveän hyvin taivu...
Etkös Sinä ollutkaan ylioppilas?
Juu, mutta englannista on vain arvosana B. Sitä paitsi olen niin isänmaallinen mies, etten mielelläni lue vieraita kieliä.
-
-
-
- Viesti:
Silti kuitenkin fanaattisesti kannatat muiden maiden bisneselämää ja sitä kautta niiden kansantalouksia, ostamalla ulkomaisia tuotteita... ja vieläpä kalliimmasta päästä. Kunnon patriootti olisi todennut: "jos ei tällaisia valmisteta Suomessa, silloin niitä ei tarvita. Minähän en rahojani ulkomaille työnnä!"spege kirjoitti:Sitä paitsi olen niin isänmaallinen mies, etten mielelläni lue vieraita kieliä.
-
Saksaa ja Japania voin tukea - historiallisista syistä. ;DsaNppa kirjoitti:Silti kuitenkin fanaattisesti kannatat muiden maiden bisneselämää ja sitä kautta niiden kansantalouksia, ostamalla ulkomaisia tuotteita... ja vieläpä kalliimmasta päästä. Kunnon patriootti olisi todennut: "jos ei tällaisia valmisteta Suomessa, silloin niitä ei tarvita. Minähän en rahojani ulkomaille työnnä!"spege kirjoitti:Sitä paitsi olen niin isänmaallinen mies, etten mielelläni lue vieraita kieliä.
-