Kuka rulettaa?
-
Kuka rulettaa?
Kun aloin täällä palstalla hääräillä, oli Mikko selvästi palstan kovin nimi. Jossain vaiheessa ilmestyi Spege. Kummallakin on edelleen vaalikamppanja käynnissä, mutta juha_m vaikuttaa minusta sen verran kovalta jätkältä, että siinä jäävät jalkoihin kaikki muut.
Vahvana perusteella väitteelleni on
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=9421
Ja nyt vielä ehdottomampana vaalivalttina
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=9856
Vai onko joku muu muka kunnon digicamera.nettiläinen?
Vahvana perusteella väitteelleni on
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=9421
Ja nyt vielä ehdottomampana vaalivalttina
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=9856
Vai onko joku muu muka kunnon digicamera.nettiläinen?
-
- Viesti:
Kyllä Mikko on edelleen kuningas eli LL Cool D. Sen verran noita meriittejä ja historiaa löytyy.
juha_m on vasta aloittanut uransa ja on vielä napero-asteella, vaikkakin kovaa vauhtia nousemassa uhkaamaan Mikon asemaa.
Spege on spege vaikka voissa paistaisi, suunpieksijä Jumalan armosta. Onneksi kaveri myös ymmärtää huumoria.
juha_m on vasta aloittanut uransa ja on vielä napero-asteella, vaikkakin kovaa vauhtia nousemassa uhkaamaan Mikon asemaa.
Spege on spege vaikka voissa paistaisi, suunpieksijä Jumalan armosta. Onneksi kaveri myös ymmärtää huumoria.
-
Re: Kuka rulettaa?
Kyllä sinä fangio itsekin olet ryhdistäytynyt viime aikoina häröilemään siihen malliin, että kuulut nyt ehdottomasti mikon, minun ja juha-ämmän kunnianarvoisaan joukkoon. Unohdit muuten tuosta listasta ainakin kukkahattu-Adelen.fangio kirjoitti:Vai onko joku muu muka kunnon digicamera.nettiläinen?
Juu minä olen tosiaan uskollinen digicamera.netille, ei puhettakaan että kirjoittaisin esim. vk.nettiin. Sen ulkoasukin tuo minulle mieleen jotenkin sairaalan kaikessa kliinisyydessään.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
- Viesti:
Luet kuitenkin ja katsot kuvat vai mitä?spege kirjoitti:Kyllä sinä fangio itsekin olet ryhdistäytynyt viime aikoina häröilemään siihen malliin, että kuulut nyt ehdottomasti mikon, minun ja juha-ämmän kunnianarvoisaan joukkoon. Unohdit muuten tuosta listasta ainakin kukkahattu-Adelen.fangio kirjoitti:Vai onko joku muu muka kunnon digicamera.nettiläinen?
Juu minä olen tosiaan uskollinen digicamera.netille, ei puhettakaan että kirjoittaisin esim. vk.nettiin. Sen ulkoasukin tuo minulle mieleen jotenkin sairaalan kaikessa kliinisyydessään.
-
- Site Admin
- Viesti:
spege kirjoitti:
Kyllä sinä fangio itsekin olet ryhdistäytynyt viime aikoina häröilemään siihen malliin, että kuulut nyt ehdottomasti mikon, minun ja juha-ämmän kunnianarvoisaan joukkoon.
Kerrankin olemme spegen kanssa samaa mieltä. Tällä viestiketjulla fangio pääsi joukkoihisi. Mutta tuosta jälkimmäisestä lausumastasi sen sijaan sanoisin: the understatement of the year.spege kirjoitti: Unohdit muuten tuosta listasta ainakin kukkahattu-Adelen.
Viimeksi muokannut armih, Elo 28, 2004 1 : 09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
www.digicamera.net
-
Joskus olen lukenut ja nukahtanut melkein heti koneen ääreen sen jälkeen. Kuvia en ole katsonut koskaan, harvoin katson täälläkään. Ketä kiinnostaa katsoa toisten ottamia typeriä kuvia? ;DJPu kirjoitti:Luet kuitenkin ja katsot kuvat vai mitä?
-
- Viesti:
Josko vaikka oppiakseen!spege kirjoitti:Joskus olen lukenut ja nukahtanut melkein heti koneen ääreen sen jälkeen. Kuvia en ole katsonut koskaan, harvoin katson täälläkään. Ketä kiinnostaa katsoa toisten ottamia typeriä kuvia? ;DJPu kirjoitti:Luet kuitenkin ja katsot kuvat vai mitä?
Saadakseen käsityksen mitä muut pitää julkaisemisen arvoisena.
Mikä ns. "myy" eli "uppoaa", jälleen palataan siihen mikä on yleisesti kiinnostavaa, eli tietääkseen (vaikka omaa tyyliään parhaana pitäisikin) mikä muista on yes!
Jotta ei kuvittelisi olevansa enemmän kuin on muiden mielestä.
Saadakseen kenties virikkeitä tai edes hyvän mielen toisten panoksesta.
-
Olen tilannut kamera-lehteä vuodesta -94 saakka ja katsonut joka numerosta kuvat melko tarkkaan.
Noista luontokuvaajista arvostan yli kaiken Hannu Hautalaa, jonka lähes jokaisen kuvateoksen olen tutkinut tarkkaan.
Näitä nettigallerioita en jaksa juuri selailla. Sitten voin ottaa aktiivisemmin osaa noihin gallerioihin, kun saan ensimmäisen oman kunnollisen gallerian valmiiksi. Se voi vain ottaa aikaa, koska olen aika hitakainen mies väsäämään tuota galleriaa.
Noista luontokuvaajista arvostan yli kaiken Hannu Hautalaa, jonka lähes jokaisen kuvateoksen olen tutkinut tarkkaan.
Näitä nettigallerioita en jaksa juuri selailla. Sitten voin ottaa aktiivisemmin osaa noihin gallerioihin, kun saan ensimmäisen oman kunnollisen gallerian valmiiksi. Se voi vain ottaa aikaa, koska olen aika hitakainen mies väsäämään tuota galleriaa.
-
Joo ja siinä on sekin vaikeus kun pitäs ottaa niitä kuvia...spege kirjoitti: Näitä nettigallerioita en jaksa juuri selailla. Sitten voin ottaa aktiivisemmin osaa noihin gallerioihin, kun saan ensimmäisen oman kunnollisen gallerian valmiiksi. Se voi vain ottaa aikaa, koska olen aika hitakainen mies väsäämään tuota galleriaa.
-
En tietenkään unohtanut. Adele on mun idoli - mutta aivan eri sarjaa kuin mainitut.spege kirjoitti:Unohdit muuten tuosta listasta ainakin kukkahattu-Adelen
-
Adele taitaa olla ainoa tällä foorumilla josta vielä en ole saanut selvää mikä tuo "kukkahattutäti" oikeasti on miehiään - ja todellakin, eri sarjaa ;Dfangio kirjoitti:Adele on mun idoli - mutta aivan eri sarjaa kuin mainitut.
Kukkahattutädin jutut ovat usein päivän pelastuksia vaikka trolli-epäilyjä joskus on heitettykkin(eli lisää vettä myllyyn).
=)
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
-
Kukkahattuja kehiin...SamiN kirjoitti:Adele taitaa olla ainoa tällä foorumilla josta vielä en ole saanut selvää mikä tuo "kukkahattutäti" oikeasti on miehiään - ja todellakin, eri sarjaa ;Dfangio kirjoitti:Adele on mun idoli - mutta aivan eri sarjaa kuin mainitut.
Kukkahattutädin jutut ovat usein päivän pelastuksia vaikka trolli-epäilyjä joskus on heitettykkin(eli lisää vettä myllyyn).
=)

-
Hä? Kyllä mä ainakin otan kuvia itselleni. Ei oikestaan kiinnosta vähääkään mitä muut ajattelevat niistä, tärkeintä että itseäni mielyttää. Trendi tosin tuntuu olevan että kaikki kissa, auringonlasku, lapsi yms. kuvat kiinnostavat hirveästi kaikkia muita.JPu kirjoitti: Josko vaikka oppiakseen!
Saadakseen käsityksen mitä muut pitää julkaisemisen arvoisena.
Mikä ns. "myy" eli "uppoaa", jälleen palataan siihen mikä on yleisesti kiinnostavaa, eli tietääkseen (vaikka omaa tyyliään parhaana pitäisikin) mikä muista on yes!
Jotta ei kuvittelisi olevansa enemmän kuin on muiden mielestä.
Saadakseen kenties virikkeitä tai edes hyvän mielen toisten panoksesta.
Virikkeitä ja ideoita toki saa muiden kuvista, mutta ei pidä olla pahana jos kukaan ei erityisesti välitä jostain "murre, sekarotuinen kissa 5v." -kuvista, vaikkakin ne itselle olisikin tärkeitä...
-
-
Avopäin kulkevat hampuusit irvistelevät kun sydämensivistynyt ihminen kunnioittaa kanssaihmisiään pukeutumisellaan? Jo on aikoihin eletty!
Olin ystäväni Hjördiksen kanssa miehiä kyttäämässä lemmenristeilyllä, (siinä vasta nainen). Ostin hänelle ruutuhatun 50-vuotislahjaksi, jota hän piti lähes koko ajan päässään, mitä nyt suihkussa otti pois. Tyyliä Jakomäkeen sanon minä.
Olin ystäväni Hjördiksen kanssa miehiä kyttäämässä lemmenristeilyllä, (siinä vasta nainen). Ostin hänelle ruutuhatun 50-vuotislahjaksi, jota hän piti lähes koko ajan päässään, mitä nyt suihkussa otti pois. Tyyliä Jakomäkeen sanon minä.

”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti: