tienaatko kuvaamalla?
-
tienaatko kuvaamalla?
yksinkertainen kyssäri, teetkö työksesi tai edes silloin tällöin (tyyliin freelancer), opiskeletko kuvaamista vai oletko omatoiminen harrastaja? :)
itse kuulun jälkimmäiseen, mutta katsotaan nyt! ;)
itse kuulun jälkimmäiseen, mutta katsotaan nyt! ;)
-
Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen:
kyllä tienaan!
kyllä tienaan!
Galleriani
http://davidatte.deviantart.com/
-
Spege luonut uuden tunnuksen? Ainakin samanlaista meuhkaamista.David90 kirjoitti:Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen:
kyllä tienaan!
Gichin Funakoshi:
"Kun haaskalinnut hyökkäävät ne lentävät matalalla ojentamatta siipiään. Kun villihärät aikovat hyökätä, ne kyyristyvät alas ja painavat korvansa päätä vasten. Samoin kun viisas aikoo toimia, hän näyttää aina hieman tyhmältä."
"Kun haaskalinnut hyökkäävät ne lentävät matalalla ojentamatta siipiään. Kun villihärät aikovat hyökätä, ne kyyristyvät alas ja painavat korvansa päätä vasten. Samoin kun viisas aikoo toimia, hän näyttää aina hieman tyhmältä."
-
kiitos! valitettavasti en ole kyllä spegeTeal kirjoitti:Spege luonut uuden tunnuksen? Ainakin samanlaista meuhkaamista.David90 kirjoitti:Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen:
kyllä tienaan!
Galleriani
-
- Viesti:
En ihan vielä meinaa päätyötäni lopetta : ) ja tämä työ on tosi mukava työ.
En haaveile valokuvaajan työstä, leipätyönä.
Mulle valokuvaaminen on niin kauan hauskaa kun se ei ole pakko, ja silloin kun se on leipätyö niin silloin se on muuttunut pakoksi.
Mutta, oma valokuvaamiseni on tienaamisen kannalta pikku näperrystä. Eli silloin tällöin ja harvemminkin (tyyliin freelancer), en tienaa voileipä rahoja kummempaa : )
Kuvasin yhteenaikaan nettisivuille kuvituskuvia, mutta nyt on toisenlaiset jutut hautumassa.
Opiskellut en ole koskaan kuvataiteita.
Ja todennäköisesti en meinaa opiskellakkaan.
Eli sillee :)
En haaveile valokuvaajan työstä, leipätyönä.
Mulle valokuvaaminen on niin kauan hauskaa kun se ei ole pakko, ja silloin kun se on leipätyö niin silloin se on muuttunut pakoksi.
Mutta, oma valokuvaamiseni on tienaamisen kannalta pikku näperrystä. Eli silloin tällöin ja harvemminkin (tyyliin freelancer), en tienaa voileipä rahoja kummempaa : )
Kuvasin yhteenaikaan nettisivuille kuvituskuvia, mutta nyt on toisenlaiset jutut hautumassa.
Opiskellut en ole koskaan kuvataiteita.
Ja todennäköisesti en meinaa opiskellakkaan.
Eli sillee :)
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
En minä toimi tosiaan kuin perinteikkäällä spege-nimimerkillä. Minä tienaan 5 000 000 Neuvostoliiton kopeekkaa per vuosi miinus verot... heh.Teal kirjoitti:Spege luonut uuden tunnuksen? Ainakin samanlaista meuhkaamista.David90 kirjoitti:Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen:
kyllä tienaan!
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
- Viesti:
No ei tätä tienestiksi voi sanoa, vaikka jo hitusen tullut onneksi takaisinkin....
Siihen pyritään, että harrastus tulevaisuudessa maksaa itsensä.
Taitaa viipotella tuolla miinuksen puolella kuitenkin aikas perskeeleesti yli tontun tällä hetkellä.
No kohta viipotetaan vielä enemmän, kun tuo laitteisto päivittyy digitaalin puolelle =)
Siihen pyritään, että harrastus tulevaisuudessa maksaa itsensä.
Taitaa viipotella tuolla miinuksen puolella kuitenkin aikas perskeeleesti yli tontun tällä hetkellä.
No kohta viipotetaan vielä enemmän, kun tuo laitteisto päivittyy digitaalin puolelle =)
-
Yeah Okay!
Vuodesta 1978 lähtien olen ollut töissä valokuvaukseen liittyvissä jutuissa ..
Kameroita vuosien varrelta:
Nikonin mallit Nikkormat, F1,F2 F3 ja F4 ,jokunen Konica ja Contax.
Leican isot kamerat joita olin opiskelemassa Sveitsissä 1997 muutaman viikon Heerbrugissa.
Vinten ja Matra + Elcan objektiivit.
Zeiss,Nafa,Afa,Sephot ja moni muu.
Kehityskoneista tuttuja Versamatit ja luonnollisesti Patersson purkki!
Digiaikana Sony Mavica,Minolta RD-175,Canon G1-5,Canon Eos10D,1Ds..Photoshop
Päivätyöni ohella kuvaan lisäksi aika runsaasti ja kuvia(ravi) olen myynyt mm Venäjälle ja Ranskaan ja tietenkin Suomeen.
Leican isot kamerat joita olin opiskelemassa Sveitsissä 1997 muutaman viikon Heerbrugissa.
Päivätyöni ohella kuvaan lisäksi aika runsaasti ja kuvia(ravi) olen myynyt mm Venäjälle ja Ranskaan ja tietenkin Suomeen.
It's got a cop motor, a 440 cubic inch plant, it's got cop tires, cop suspensions, cop shocks. It's a model made before catalytic converters so it'll run good on regular gas. What do you say, is it the new Bluesmobile or what?
-
- Viesti:
Ilmavoimien miehiä?sepi kirjoitti:Yeah Okay!
En, mutta kun ainakin Vinten ja Matra tekevät varsin suuren osan ilmakuvauskameroista. Muissa yhteyksissä eivät nuo nimet ole valokuvaukseen liittyen tulleet minulle esille. Arvelin, että sepi saattaisi olla tekemisissä niiden kanssa. Kun näkyy olevan Jyväskylästä ja Tiedustelulentolaivue on Tikkakoskella ollut iät ja ajat.