Photoshop CS pikanäppäimet ei toimi?!?

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Vastaa Viestiin
ToniAhonen
Viesti:

Photoshop CS pikanäppäimet ei toimi?!?

Viesti Kirjoittaja ToniAhonen »

Onko kukaan huomannut sellaista ilmiötä, ettei pikanäppäimet toimi, Photoshop CS:n PC-versiossa. Mikään esim. CTRL + mikä tahansa ei toimi jostain syystä. Tietääkö joku syyn, tai osaisiko joku auttaa? Hankaloittaa hommia reilusti!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
sikkip

Viesti Kirjoittaja sikkip »

Photoshop CS:n piraattiversioissa on tunnetusti ongelma CTRL + pikanäppäimien kanssa...
ToniAhonen
Viesti:

Kyse ei ole piraattiversiosta.
JuhaH

Viesti Kirjoittaja JuhaH »

Näppäimistöajurit (olikohan se nyt Logitechin) voivat tehdä samaa, eli jos kyseessä on varmasti orginaali versio, niin yritä päivittää näppisajurit - uusimmilla pitäisi toimia.
jahon1

Viesti Kirjoittaja jahon1 »

ToniAhonen kirjoitti:Kyse ei ole piraattiversiosta.
Itse latasin ton 30pv:n trial-version ja siinä ainakin toimii kaikki pikanäppäimet. Kuten aiempi kirjoittaja totesi, siinä waretetussa versiossa ei pikanäppäimet toimi :) mutta kun kerran sanoit että se ei ole, niin kannattaa varmaan valittaa Adobelle, sillä ikinä en ole kuullut, että noin olisi käynyt, tai oikeastaan olen, mutta viesteistä on jossain vaiheessa selvinnyt, että kyseessä oli kuitenkin esim. se photarin versio jossa serial umpeutui olikohan 30.4 jälkeen ja jos koneen vuosiluvuksi laittoi vaikka 2003, niin johan toimi taas ko. softa, mutta ilman pikanäppäimiä edelleen. Kuulostaa enemmänkin näppäimistövialta ;)
huppe

Viesti Kirjoittaja huppe »

sikkip kirjoitti:Photoshop CS:n piraattiversioissa on tunnetusti ongelma CTRL + pikanäppäimien kanssa...
Hehe, itse olin veikkaamassa samaa :D
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

Sama "ongelma" oli aikaisemmissakin warez-versioissa. Ei muuta, kuin sähköpostia Adobelle ;).
ToniAhonen
Viesti:

Joo kiitoksia... täytyy hieman neuvotella! Ei ole kyseessä oma koneeni vaan työpaikan. Joten sen todellakin pitäisi olla aivan aito.
huppe

Viesti Kirjoittaja huppe »

ToniAhonen kirjoitti:Joo kiitoksia... täytyy hieman neuvotella! Ei ole kyseessä oma koneeni vaan työpaikan. Joten sen todellakin pitäisi olla aivan aito.
Hehe... niinhän sitä luulisi :) www.bsa.org
ToniAhonen
Viesti:

Joo niinhän sitä tosiaan luulisi...
heh... :) kiitos linkistä!
Vastaa Viestiin