Midor Itäkeskus
-
Midor Itäkeskus
Firman puhelinnumero ei kuulemma ole käytössä. Tiedättekö onko firma vielä pystyssä ja paikoillaan vai onko kenties muuttanyt, mennyt konkkaan tai jotain?
Asuuko joku lähellä tai asioiko siellä päin? Olisin kiitollinen, jos tietoa löytyisi.
Asuuko joku lähellä tai asioiko siellä päin? Olisin kiitollinen, jos tietoa löytyisi.
-
- Viesti:
Re: Midor Itäkeskus
Taitaa olla niin että poikia laiskottaa eivätkä jaksa pitää liikettä auki. Itsekkin olen tuolla oven takana käynyt liikkeen aukioloaikana, mutta ovet ovat olleet kiinni eikä minkään valtakunnan ilmoitusta ovessa. Kierrän jatkossa liikkeen kaukaa ja kannan rahani muualle.
Midor muutti viime viikolla ahtaista tiloista avarampiin ja toimii nykyään Itäkeskuksen Maamerkin 3. kerroksessa, matkaa vanhasta toimipisteestä n. 100 metriä. Uutta puhelinnumeroa mulla ei ole vielä tiedossa...fangio kirjoitti: Firman puhelinnumero ei kuulemma ole käytössä. Tiedättekö onko firma vielä pystyssä ja paikoillaan vai onko kenties muuttanyt, mennyt konkkaan tai jotain?
Turha mollata liikettä jos ei ole asioinut siellä. Midor on pieni ja asiantunteva liike jossa on aina ollut ystävällinen ja osaava palvelu.jruots kirjoitti: Kierrän jatkossa liikkeen kaukaa ja kannan rahani muualle.
Edit: Kauppakartanonkatu 7 A 76, Maamerkki 3. krs. Email: midor@dic.fi
Viimeksi muokannut veshut, Syys 20, 2004 18 : 20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Olen minä tuolla asioinut, mutta en tee sitä enää. Minun mielestä liikkeen palveluun kuuluu myös se että ovet pidetään auki sovittuna ajankohtana ja jos siihen ei pysty niin voisi siitä edes lapun oveen laittaa.veshut kirjoitti:Turha mollata liikettä jos ei ole asioinut siellä. Midor on pieni ja asiantunteva liike jossa on aina ollut ystävällinen ja osaava palvelu.jruots kirjoitti: Kierrän jatkossa liikkeen kaukaa ja kannan rahani muualle.
Liike saattaa olla hyvinkin asiantunteva, mutta eipä siitä minulle ollut apua kun ovet olivat lukossa.
-
- Viesti:
-
Hötkyin vähän hätäisesti.
Vaikka ensin sekä lankapuhelin että känny kertoilivat, ettei numeroon saada yhteyttä, pääsin noin kymmenennellä puhelulla kuulemaan jo valintaääntäkin. Reilua tuntia valintaäänen jälkeen alkoi jo kuulua, että henkilöllä on toinen puhelu menossa. Enää pari turhaa soittoa.
Kun vihdoin vastasivat, vaikutti palvelu ja asenne olevan kohdallaan. Ostin liikkeesta nelisen viikkoa sitten käytetyn 135 2.0 -opukan, jonka olen nyt varmistanut tarkentavan väärin. Nyt sitten vaan jännätään, että saanko putken kuntoon ilmaiseksi. Luulen, että saa. Kuljetuskuluja tietty tulee.
Numero on siis sama kuin ennenkin 09-323 9510.
Vaikka ensin sekä lankapuhelin että känny kertoilivat, ettei numeroon saada yhteyttä, pääsin noin kymmenennellä puhelulla kuulemaan jo valintaääntäkin. Reilua tuntia valintaäänen jälkeen alkoi jo kuulua, että henkilöllä on toinen puhelu menossa. Enää pari turhaa soittoa.
Kun vihdoin vastasivat, vaikutti palvelu ja asenne olevan kohdallaan. Ostin liikkeesta nelisen viikkoa sitten käytetyn 135 2.0 -opukan, jonka olen nyt varmistanut tarkentavan väärin. Nyt sitten vaan jännätään, että saanko putken kuntoon ilmaiseksi. Luulen, että saa. Kuljetuskuluja tietty tulee.
Numero on siis sama kuin ennenkin 09-323 9510.
-
-
- Viesti:
fangio kirjoitti:Vaikka ensin sekä lankapuhelin että känny kertoilivat, ettei numeroon saada yhteyttä, pääsin noin kymmenennellä puhelulla kuulemaan jo valintaääntäkin. Reilua tuntia valintaäänen jälkeen alkoi jo kuulua, että henkilöllä on toinen puhelu menossa. Enää pari turhaa soittoa.
Kiitos tiedosta!Heimo kirjoitti:vanhan Midorin tilalla näytti olevan uusi Akiba
Helvata! Täähän alkaa olla jännittävämpää, kuin uusien DSLR-mallien odotus ;)