Canon 3000V filmijärkkäri

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
juhhe1

Canon 3000V filmijärkkäri

Viesti Kirjoittaja juhhe1 »

Onko Canon 3000V filmijärkkäri ostamisen arvoinen?
Objektiivi joka tulee mukaan on Canon EF 28–90 F 4–5.6 DC

Huomasin vaan että hobbyhalli myy tuollaista 199€
Mitähän tuollaiset maksaa muualla

PS.Digikamera on jo ja digijärkkäriin en vielä sijoita!
.:.Minolta DiMAGE Z1.:.
http://www.uusikaupunki.fi/~jusanta/
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Filvas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Filvas »

Tuo vastannee aika pitkälle Canonin 300D:tä näin pikaisella silmäyksellä, että eiköhän sillä ainakin alkuun pääse. Ja kohtuu halvalla. Sitten vaan keräilemään putkia niin voit jonakin kauniina päivänä hypätä digiin. ;) (Varoitus, digi miltei poikkeuksetta huonontaa olemassa olevien putkien tasoa... Ainakin tuntuu siltä.)
Stigma EX
fangio

Viesti Kirjoittaja fangio »

Vilkuile vähän noita käytettyjen filmivehkeiden hintoja ja mieti onko Hobby Hall se, missä teet hyvät kamerakaupat. En nyt suoraan osaa näyttää, mutta luulen, että sama paketti maksaa käytettynä alle 100 e ja on ihan yhtä toimiva.

PS. Mulla on yks Canon EOS3000 ja siihen 38-76-linssi. Ne tulivat minulle viime kesänä yhdessä paketissa, mistä tosin olen jo aikoja sitten myynyt pois sekä linssin jonka halusin, että laukun. Muistelen, että tuo kamera+linssi on maksanut minulle noin 40 euroa.
kaptah

Viesti Kirjoittaja kaptah »

Viimeksi muokannut kaptah, Tammi 11, 2013 4 : 45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juhhe1

Viesti Kirjoittaja juhhe1 »

fangio kirjoitti:Vilkuile vähän noita käytettyjen filmivehkeiden hintoja ja mieti onko Hobby Hall se, missä teet hyvät kamerakaupat. En nyt suoraan osaa näyttää, mutta luulen, että sama paketti maksaa käytettynä alle 100 e ja on ihan yhtä toimiva.
Vilkaisin äkkiä googlella niin en ainakaan kotimaan kaupoissa nähnyt halvemmalla kyseistä kameraa (ihmettelen kyllä).

Ja tuo käytetty kamerakin on käynyt mielessä. Pitää seurata jos sais jostain halvalla jonkun käytetyn.
Mitäs malleja kannattaisi katsella?
.:.Minolta DiMAGE Z1.:.
http://www.uusikaupunki.fi/~jusanta/
kaptah

Viesti Kirjoittaja kaptah »

Vastaa Viestiin