mikon kulta-aika
-
- Viesti:
sanotaan nyt se sitten, eniten täällä ottaa päähän foorumille tulleet naperot ja uudet jäsenet (viestejä alle 200) jotka luulevat saavansa arvostusta yhtymällä kokeneiden jäsenten huulenheittoon ja kunnon sanomiseen.
heille on oma topic "Aloitteleva digikuvaaja kysyy" sieltä kannattaa aloittaa ja kun luulee jotain tietävänsä vastauksia muillekin topiceille.
kysymys ei ole siitä ettenkö kestäisi arvostelua, sitä pitääkin kestää kun läppää heittää esim "spege, laite, trombi, osku, armih, tareone, pahvi.
sori pojat nämä tuli nyt ensin mieleen, muitakin on ja monia.
heille on oma topic "Aloitteleva digikuvaaja kysyy" sieltä kannattaa aloittaa ja kun luulee jotain tietävänsä vastauksia muillekin topiceille.
kysymys ei ole siitä ettenkö kestäisi arvostelua, sitä pitääkin kestää kun läppää heittää esim "spege, laite, trombi, osku, armih, tareone, pahvi.
sori pojat nämä tuli nyt ensin mieleen, muitakin on ja monia.
*Pro Mikko Laakso*
-
MIKKO
Tosin ainahan voi kokeilla. ;-)
Tosin se joskus harmittaa itseänikin, kun näkee kuinka ”miehiltä” menee hyvä mopojen ja tyttöjen rassausikä hukkaan. Täällä väitellessä tyhjänpäiväisyyksistä ja sitä luullaan valokuvaukseksi.
Huh huh kylläpä avautuminen helpottaa. 8-)
Ei kai se kirjoitettujen viestien vähyys tee kenestäkään huonompaa kuvaajaa. Uskoisin täällä liikkuvan paljonkin ihmisiä vain ja ainoastaan lukemassa foorumia. Mitä tuohon arvostukseen tulee, niin sitä ei välttämättä saa vaikka olisi kirjoittanut 1500 viestiä.sanotaan nyt se sitten, eniten täällä ottaa päähän foorumille tulleet naperot ja uudet jäsenet (viestejä alle 200) jotka luulevat saavansa arvostusta yhtymällä kokeneiden jäsenten huulenheittoon ja kunnon sanomiseen.
Tosin ainahan voi kokeilla. ;-)
Tosin se joskus harmittaa itseänikin, kun näkee kuinka ”miehiltä” menee hyvä mopojen ja tyttöjen rassausikä hukkaan. Täällä väitellessä tyhjänpäiväisyyksistä ja sitä luullaan valokuvaukseksi.
Huh huh kylläpä avautuminen helpottaa. 8-)
-
*nauraa* no ei oo ihme jos sä saat "juttua" lähteen liikkeelle.. oot sä niin ihme hemmo!!
Siis mitä arvostusta mä täältä kaipaan? tämähän on vain keskustelufoorumi jossa aikansa kuluksi heitetään läppää tai kysellään finkkejä niksejä tai jaetaan niitä! Ei kuule tällä mikko-pieni ole mitään tekemistä itse valokuvauksen kanssa saatikkaan sen kokemuksen kanssa, niinkuin sinä pienessä päässäsi tunnut ajattelevan.. ei millään pahalla! :)
Kysyn vaan että mitä ihmeen tekemistä lähetettyjen viestien määrällä on mun kokemukseen valokuvauksesta tai jonkun muun? Mistä sä tiedät kuka täälä toisessa päässä näitä viestejä raapustaa.. tiedä vaikka olen sun isäs..*heh* no joo.. mutta ymmärrät varmaan pointin! *toivoo*
Idea on siinä että kannattaa hieman miettiä mitä tänne topiciin heittää.. sun jutu tahtoo mennä pahasti alta riman, välil tuntuu että ton TÄYTYY olla feikki.. mutta en taida olla ainut jolla on saman lainen fiilis joskus tullut puseroon.
no menikö herne nokkaan?
Siis mitä arvostusta mä täältä kaipaan? tämähän on vain keskustelufoorumi jossa aikansa kuluksi heitetään läppää tai kysellään finkkejä niksejä tai jaetaan niitä! Ei kuule tällä mikko-pieni ole mitään tekemistä itse valokuvauksen kanssa saatikkaan sen kokemuksen kanssa, niinkuin sinä pienessä päässäsi tunnut ajattelevan.. ei millään pahalla! :)
Kysyn vaan että mitä ihmeen tekemistä lähetettyjen viestien määrällä on mun kokemukseen valokuvauksesta tai jonkun muun? Mistä sä tiedät kuka täälä toisessa päässä näitä viestejä raapustaa.. tiedä vaikka olen sun isäs..*heh* no joo.. mutta ymmärrät varmaan pointin! *toivoo*
Idea on siinä että kannattaa hieman miettiä mitä tänne topiciin heittää.. sun jutu tahtoo mennä pahasti alta riman, välil tuntuu että ton TÄYTYY olla feikki.. mutta en taida olla ainut jolla on saman lainen fiilis joskus tullut puseroon.
no menikö herne nokkaan?
-
- Viesti:
Aloitteleva digikuvaaja ei ole sama kuin aloitteleva foorumilainen ja joskus tänne tulee sellaisiakin uusia keskustelijoita, joilla on ihan oikeaakin sanottavaa. Minusta esim JorePuusalla oli rautaista asiaa. Olisiko hänen pitänyt kirjoittaa 200 viestiä ensin kysyäkseen, minkä pokkarin ostaa?
Mikko ja spege taitavat olla pahimmat naperot täällä foorumilla. Heillä tosin "keskustelu" on joskus jääräpäistä jänkkäämistä eikä dialogia. Silti minä en haluaisi vähentää yhtään heidänkään juttujaan täältä. Olen lukenut valokuva.netin foorumia ties kuinka kauan. Siellä ei keskustella valokuvauksesta senkään vertaa kuin täällä. Siellä kommentoidaan kuvia. Minä en katso muiden kuvia, joten niitä kommenttejakaan en näe. Muuta keskustelua siellä on ehkä kerran kuussa ja silloinkin se on kauempana itse valokuvauksesta kuin useimmat tämän foorumin jutut.
Tämän foorumin tekee mielenkiintoiseksi laaja-alaisuus. Täällä on kaikille jotakin. Kyllä sopu tilaa antaa ja meitä pasifisteja on onneksi tarpeeksi, ettei tappeluja pääse syntymään.
Mikko ja spege taitavat olla pahimmat naperot täällä foorumilla. Heillä tosin "keskustelu" on joskus jääräpäistä jänkkäämistä eikä dialogia. Silti minä en haluaisi vähentää yhtään heidänkään juttujaan täältä. Olen lukenut valokuva.netin foorumia ties kuinka kauan. Siellä ei keskustella valokuvauksesta senkään vertaa kuin täällä. Siellä kommentoidaan kuvia. Minä en katso muiden kuvia, joten niitä kommenttejakaan en näe. Muuta keskustelua siellä on ehkä kerran kuussa ja silloinkin se on kauempana itse valokuvauksesta kuin useimmat tämän foorumin jutut.
Tämän foorumin tekee mielenkiintoiseksi laaja-alaisuus. Täällä on kaikille jotakin. Kyllä sopu tilaa antaa ja meitä pasifisteja on onneksi tarpeeksi, ettei tappeluja pääse syntymään.
-
-
Onkohan tämä joku vitsi, vai? ;-) Naurattaa ainakin minua, kun kaveri luulee tohinoissaan, että kuvaaja on sitten vasta oikea kuvaaja, kun on kirjoittanut digicamera.nettiin yli 200 viestiä. Hehmikko kirjoitti:sanotaan nyt se sitten, eniten täällä ottaa päähän foorumille tulleet naperot ja uudet jäsenet (viestejä alle 200) jotka luulevat saavansa arvostusta yhtymällä kokeneiden jäsenten huulenheittoon ja kunnon sanomiseen.
Pakkohan sitä on tälläiseen huulenheittoon yhtyä. Enkä mä ainakaan mitään erityista suosiota keräile tälläsiltä foorumeilta. :) Ei kauheasta vaikuta "oikeaan" elämään... Harrastushan sekin tietysti, mutta...
-
Onkohan tämä joku vitsi, vai? ;-) Naurattaa ainakin minua, kun kaveri luulee tohinoissaan, että kuvaaja on sitten vasta oikea kuvaaja, kun on kirjoittanut digicamera.nettiin yli 200 viestiä. Hehmikko kirjoitti:sanotaan nyt se sitten, eniten täällä ottaa päähän foorumille tulleet naperot ja uudet jäsenet (viestejä alle 200) jotka luulevat saavansa arvostusta yhtymällä kokeneiden jäsenten huulenheittoon ja kunnon sanomiseen.
Pakkohan sitä on tälläiseen huulenheittoon yhtyä. Enkä mä ainakaan mitään erityista suosiota keräile tälläsiltä foorumeilta. :) Ei kauheasta vaikuta "oikeaan" elämään... Harrastushan sekin tietysti, mutta...
-
Nyt ollaan Sana on vapaa-osastolla, jossa pipoa saa löysätä. Uskon varmasti, että tämäkin minun luoma mikko-topic on saanut lukemattomat ihmiset nauramaan oikein kunnolla ja nauraminen on terveellistä.
Tiukkapipoja tällä foorumilla on arvioni mukaan 0,01%, joten heidän narinoistaan ei kannata paljoa piitata. Minä tuon väriä tälle foorumille ja valaisen ihmisiä dslr-kameratekniikassa, puhukaa te muut (joita kiinnostaa) niistä digitaalikameroiden vaikutuksista valokuvaustaiteen syvimpään olemukseen...
Tiukkapipoja tällä foorumilla on arvioni mukaan 0,01%, joten heidän narinoistaan ei kannata paljoa piitata. Minä tuon väriä tälle foorumille ja valaisen ihmisiä dslr-kameratekniikassa, puhukaa te muut (joita kiinnostaa) niistä digitaalikameroiden vaikutuksista valokuvaustaiteen syvimpään olemukseen...
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
- Viesti:
Hei pojat taas te sekoilette pahan kerran en tarkoittanut ett 200 viestiä pitää olla ollakseen valokuvaaja, sorry kirjoitin epäselvästi.
Tarkoitin että kun vanha foorumin jäsen heittää vitsiä toisesta, siihen nämä naperot ja uudet jäsenet helposti yhtyvät, omaa mielipidettä heillä ei asioista ole.
Mulla ei mene herne nokkaan, ja odotakaa kun uusi projektini on valmis ehkä vielä kuukausi, silloin leuat leviää! ja nähdään kuka osaa kuvata.
Tarkoitin että kun vanha foorumin jäsen heittää vitsiä toisesta, siihen nämä naperot ja uudet jäsenet helposti yhtyvät, omaa mielipidettä heillä ei asioista ole.
Mulla ei mene herne nokkaan, ja odotakaa kun uusi projektini on valmis ehkä vielä kuukausi, silloin leuat leviää! ja nähdään kuka osaa kuvata.
*Pro Mikko Laakso*
-
Kauan eläköön mikko, yksi suurimmista lahjoista suomalaiselle valokuvataiteelle !mikko kirjoitti:Mulla ei mene herne nokkaan, ja odotakaa kun uusi projektini on valmis ehkä vielä kuukausi, silloin leuat leviää! ja nähdään kuka osaa kuvata.
Kyllä varmasti niepeillä leuat leviää, kun saamme nähtäväksemme valokuvausprojektisi helmet! Mutta muista mikko yhdistää siihen projektiisi vielä jotenkin ne pääkallot, koska niitä on aina mukava katsella!
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Voi mikko-parka. Tuskin sillä on tekemistä kuvauskokemuksen kanssa, että kuinka kauan on tällä foorumilla heilunut.
Pipo on kovinkin löysällä näitä juttuja lukiessa.. :)
Pakko vaan heittää vettä myllyyn, kun näinkin tasokasta juttua irtoaa ;-)
Jos joukkoomme eksyisi joku elämänsä kuvannut henkilö, joita täällä varmasti onkin, niin sehän tietysti olisi aivan aloittelija uutena foorumilaisena, joka ei varsinaisesti mistään mitään hiffaa... Näinhän se menee... :):)
Odotan innolla mikon uuden projektin julkistamista!
Pipo on kovinkin löysällä näitä juttuja lukiessa.. :)
Pakko vaan heittää vettä myllyyn, kun näinkin tasokasta juttua irtoaa ;-)
Jos joukkoomme eksyisi joku elämänsä kuvannut henkilö, joita täällä varmasti onkin, niin sehän tietysti olisi aivan aloittelija uutena foorumilaisena, joka ei varsinaisesti mistään mitään hiffaa... Näinhän se menee... :):)
Odotan innolla mikon uuden projektin julkistamista!
-
- Viesti:
Nyt vaan jännittämään, käykö tässä niinkuin spegen parannetuilla kuvilla? Näemmekö koskaan ja kauanko joudumme odottamaan? Milloin Mikko saa adsl:n? Onko Mikolla nettisivutilaa? Löytääkö Mikko laulujoutsenia vai tyytyykö hän haikaroihin? Kumpi saa pidemmän viestiketjun? Mikko johtaa kuvauksellisuudessa 1-0 pääkallojen ansiosta, sorsat ovat ihan tylsiä niihin verrattuna.spege kirjoitti: Kyllä varmasti niepeillä leuat leviää, kun saamme nähtäväksemme valokuvausprojektisi helmet! Mutta muista mikko yhdistää siihen projektiisi vielä jotenkin ne pääkallot, koska niitä on aina mukava katsella!
-
- Viesti:
Tästä uudesta projektista voin hieman kertoa, idea on valmis ja tällä hetkellä suunnittelen lähinnä kuvausta, cubelite olisi vallan mainio, mutta sitä en omista joten pitää kehitellä jotain vastaavaa.
Onko joku väsännyt itse cubeliten?
Tälläistä tarkoitin:
Onko joku väsännyt itse cubeliten?
Tälläistä tarkoitin:
Viimeksi muokannut mikko, Kesä 19, 2004 9 : 10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*Pro Mikko Laakso*
-
- Viesti:
Tähän nyt ei voi taaskaan sanoa yhtään mitään muuta kuin:mikko kirjoitti: ja odotakaa kun uusi projektini on valmis ehkä vielä kuukausi, silloin leuat leviää! ja nähdään kuka osaa kuvata.
aaahahahahhahahahahahaaaaahaahaaaa!! :DD Jätkällä oo ees kameraa. Ne pääkallokuvatki oli nii persiistä että huh. :)
-
- Viesti:
-