No ansiohan se on sekin :)spege kirjoitti:No lohduttaahan tässä onneksi se, että 400 viestiä tuli täyteen!
Tuota, eikö olisi helppoa kumota kaikki epäilyt jos heität vaan foton siittä mitalista?
Eihän ammattilaiset tarvitse harjoittelua. ;) Makrokuvaushan on hiton helppoa hommaa.spege kirjoitti:Tulisihan tuossa kyllä samalla makrokuvaus-harjoittelua!
Laita kuvasi esim. tuonne -> http://photobucket.com/spege kirjoitti:...mutta herra Laite joutuu taas hostaamaan sen kuvan. Mulla kun ei ole omia nettisivuja.
Mutta minähän olen moneen kertaan sanonut, että olen vain half professional photographer...saNppa kirjoitti:Eihän ammattilaiset tarvitse harjoittelua. ;) Makrokuvaushan on hiton helppoa hommaa.
Olen palveluksessasi, Spege. Jos sillä saadaan tämä pyssynpaukuttelu loppumaan.spege kirjoitti: Olisiko täällä ketään foorumilaisia läsnä, jotka voisivat helposti hostata tuon helvetin mitalin kuvan? Niin, että lähettäisin sen vain sähköpostilla johonkin osoitteeseen. Mitali on nyt jpg-kuvana, koko on 900 x 550 pix.
Nuohan ovat selkeästi jotain kidutuskuvia, eivätkä liity mitenkään kunnialliseen sodankäyntiin. Kuvissahan on siviilipukuisia ruumiita ja naisia??huopatoo kirjoitti:http://rojola.kaatopaikka.com/kuvat/army.jpg
Varoitus, kuva voi olla hieman rajuhko joillekkin.
;)
Totta ja kehotan kaikki vellihousuja, äkkiä maasta pakoon (sehän on nykyään todella helppoa?)jos tiukat ajat yllättävät.huopatoo kirjoitti:Varoitus, kuva voi olla hieman rajuhko joillekkin.
Jos et ole saanut tuota salasanaa, ilmoittaisitko sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sen sinulle. Tuonne voit lähettää kuvan siitä mitalista ja se on saman tien kaikkien nähtävissä. Kuvan koolla ennen siirtoa ei ole väliä, kunhan tiedostokoko on alle maksimin. "siirrin.php" tekee kuvasta kaksi pienennöstä, katselukuvan ja thumbnailin.hei
tein sinulle paikan esitellä kuviasi.
Kuvat näkyvät osoitteessa:
http://koti.mbnet.fi/aukko/spege/. Tämän siis voit antaa kuvien osoitteeksi, kun olet niitä sinne siirtänyt.
Sinä voit itse laittaa kuvia tuohon "galleriaan" sivulla:
http://koti.mbnet.fi/aukko/spege/io/siirrin.php
Sinne päästäksesi tarvitset tunnuksen ja salasanan, jotka ovat
spege
Jos et anna näitä muille, muut eivät pääse sinne lisäämään kuvia.
Kuvasi saat poistetuksi osoitteella:
http://koti.mbnet.fi/aukko/spege/io/taupois.php
Kun klikkaat poistettavaa kuvaa, saat vahvistuspyynnön ja jos vastaat kyllä, kuva häviää.
Kuvien pitäisi olla siirrettäessä alle 1.8 megaisia. Sovellus pienentää ne automaattisesti muistaakseni kokoon 800*600 ja tekee pikkukuvan.
Kokeile joillakin huonommilla kuvilla. Nehän voit aina poistaa, ennekuin esittelet. Ensimmäiseksi poista sieltä hämähäkit.
terveisin
Pertti Sundqvist
Eikös jatkosodassa suomalaisten sotavankeja kuollut suhteessa enemmän kuin japanilaisilla, joita pidettiin julmina vankeja kohtaan? Lukuja ei ole antaa kun en muista, mutta voishan noita jostain yrittää kaivaa... Toisaalta asiaan vaikutti varmasti sekin, että maassa oli tällöin ruoasta pula eikä venäläinen suu ollut kovin korkealla hierakiassa.spege kirjoitti:Suomen armeija ei ole koskaan syyllistynyt tuollaisiin laittomuuksiin.
Suomen armeija ei ole koskaan syyllistynyt tuollaisiin laittomuuksiin. .spege kirjoitti:
enpä usko että paljon pystyt minulle ohjeita antamaan, ei taitaisi edes käskyttämällä toimia.spege kirjoitti: ...Kun olet sivari, annan sinulle ohjeen miten se pitää kysyä;..
...Luuletko tosiaan, että minä keksisin tällaisen jutun omasta päästäni? Jos keksisin, nimittäisin itseni vähintään Rautaristin Suurristin ritariksi ja sotilasarvo olisi kenraalisotamarsalkka evp..
(minä aiemmin) ...sotahulluimmat eivät pääse jatkamaan unelma-ammattiinsa, vaan karsiutuvat pois. mutta voihan sitä sitten alkaa huutaa ja öykätä siviilissä ja piehtaroida veristen tosi-taisteluiden historiassa...
Suomen vankileirien suuri kuolleisuus johtui nälästä ja sairauksista. Ruokaa kun riitti juuri ja juuri omille sotilaille ja siviileille. Ei Suomen "keskitysleireillä" ketään teloitettu syyttä.huopatoo kirjoitti:Eivät ne suomen keskitysleirit sodassa olleet mitään kovin mukavia paikkoja. Muistuttivat lähinnä Saksalaisia serkkujaan. Myös venäläistä siviiliväestöä harvennettiin aika tehokkaasti Suur-Suomi ajattelun mukaisesti. ;)
Enpä tiedä eettisesti/moraalisesti puhdasta sotaa.
Kunniallista sotaa ei ole vielä tähän päivään mennessä käyty, eikä käydäkään. Ainoa paikka, jossa oikea sota voi olla kunniallista, on voittajan kirjoittama historia.spege kirjoitti:Nuohan ovat selkeästi jotain kidutuskuvia, eivätkä liity mitenkään kunnialliseen sodankäyntiin. Kuvissahan on siviilipukuisia ruumiita ja naisia??
Juu, eihän me, mutta kun ne muut...spege kirjoitti:Onko tuo taas jotakin sivari/totaali-"miesten" pelottelupropagandaa? Suomen armeija ei ole koskaan syyllistynyt tuollaisiin laittomuuksiin. Kuvat ovat kyllä kieltämättä järkyttäviä, eikä tuollaisten linkittäminen tänne ole hyväksyttävää.
No tämä meni täysin oikeinspege kirjoitti:Mutta huopatossu, välillä maailman asiat menevät niin sekaisin, että omaa maata on puolustettava asein. Jos ei tunne historiaa, ei voi ymmärtää tulevaisuutta.