mikon kulta-aika

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

teemupii kirjoitti:Mutta vasta sitten kun niissä on sperma, veri ja virtsa tahroja lisänä.
Hei pojat, nyt alkaa mennä liian raadolliseksi tämä keskustelu. Tuskin mikko niitä kuvia kuitenkaan paskapaperin kylkeen painattaa.

Älkää kirjoitelko noin rajua tekstiä, muuten tämä ketju saattaa napsahtaa lukkoon.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
raamise

Viesti Kirjoittaja raamise »

spege kirjoitti: Älkää kirjoitelko noin rajua tekstiä, muuten tämä ketju saattaa napsahtaa lukkoon.
spege on muuttunut, alkanut vaatimaan siistimpää tekstiä palstalle, onkohan sivarit aivopesseet spegen? lisäksi hänellä tuntuu olevan suhteita moderaattoreihin, kun vihjailee mahdollisuudesta lukita ketju, hmm...
seppo raami
piksi

Viesti Kirjoittaja piksi »

taikurimme mikko on tämän keskustelun aikana painunut kulissien taakse odottelemaan, että unohdamme kaikki kiusalliset kysymykset, kuten sen, löytyykö sitä kymppideetä oikeasti, jonka jälkeen pölyn laskeuduttua mikko vanhaan tapaansa aloittaa taas nostradamuksenkin hakkaavat ennustukset kaanonin tulevasta kevätmallistoista.... ;-)
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

juupa juu, piksi herää jo tähän päivään.
*Pro Mikko Laakso*
^Nanook^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^Nanook^ »

Kylläpäs yhdestä miehestä riittää paljon keskusteltavaa =)
mikko
Viesti:

Hyvä pointti nanook, tässä tuntee jo itsensä, vallan mestari valkuvaajaksi.
*Pro Mikko Laakso*
trombi

Viesti Kirjoittaja trombi »

"Miehestä"?

Heh. =D
mikko
Viesti:

trombi kirjoitti:"Miehestä"?
No en nyt onneksi tyttö ole, kuten sinä :-)) tai on kai typynä olemisessa hyvät puoletkin.
*Pro Mikko Laakso*
trombi

Viesti Kirjoittaja trombi »

On tosiaan. Aivot.
nieppi

Viesti Kirjoittaja nieppi »

trombi kirjoitti:On tosiaan. Aivot.
;D
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

mikko kirjoitti:juupa juu, piksi herää jo tähän päivään.
Tuolla kellonajalla olisi kannattanut nukkua seuraavaan aamuun..
piksi

Viesti Kirjoittaja piksi »

mikko kirjoitti:juupa juu, piksi herää jo tähän päivään.
olen varsin hereillä jo tähän aikaan päivästä, itse asiassa tänään heräsin 6:00 töihin lähtiessä. mitähän muuta mahdollisesti kommentillasi tavoittelit?

ikävää sinänsä, jos pääsi on niin tyhjä, että joudut väistelemään keskustelun varsinaista aihetta ja tyytymään toisten sukupuolen solvaamiseen :-/

voisitko muuten kertoa, miksi sinut potkittiin valokuva.netistä? miksi ylipäätänsäkin melkein kaikki juttusi ovat vain L-putkien hehkutusta, mtf-käyrien toitotusta ja "tulevien" mallien arvailua? nähdäänkö tämän maailman aikana vielä todisteita siitä, että todellakin omistat kameran ja osaat käyttää sitä, vai oletko netissä olevien vertailujen faktojen ja speksien orja? voitko ottaa vaikka peilin kautta itsestäsi kuvan todisteeksi siitä, ettet ole 14 vuotias demissä viihtyvä trollaaja? kuinka paljon alemmas annat uskottavuutesi vajota?

kuinkakohan pahan flametuksen tällaisella jutulla saa aikaan :-P
*heittää lisää bensaa liekkeihin*
kostaja!

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

ketkä veikkaa että mikko on alle 15 wee, käsi ylös!!
no entä ketkä veikkaa päälle 15 wee..?

pistetään vähä galluppia! :)
saNppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saNppa »

Haetaanko tässä henkistä vai fyysistä ikää? ...never mind!
objektiivinen puoliharrastelija
teemupii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teemupii »

trombi kirjoitti:On tosiaan. Aivot.
*repeää täydellisesti* Sinun viestiesi perusteella tähän aivojen olemassaoloon ei saada ainakaan varmistusta...
mikko
Viesti:

piksi kirjoitti:ikävää sinänsä, jos pääsi on niin tyhjä, että joudut väistelemään keskustelun varsinaista aihetta ja tyytymään toisten sukupuolen solvaamiseen*
Mitä olen vältellyt? Naisia en ikinä solvaa, heistä ei ole kuin hyötyä valokuvauksessa.
piksi kirjoitti:[voisitko muuten kertoa, miksi sinut potkittiin valokuva.netistä? *
Huomaan et ole ajan tasalla, olen satatuhatta kertaa kertonut että erosin sieltä itse!!!!!! Pyysin heitä poistamaan kaikki viestini, mutta tätä ei tehty, joten poistelin itse osan viesteistäni.
Syitä olivat eroamiseeni, erittäin sisään lämpiävä porukka, eriäviä mielipiteitä ei suvaita, digikamerat eivät siihen aikaan olleet mitään, tämä sisäpiiri hallitsi muunmuassa moderaattoreidenkin toimintoja, sotakuvaus vastaisuus, ei teknistä kiinnostusta jne. En ollut ainoa itse eroa pyytänyt.
*Pro Mikko Laakso*
pleppanen

Viesti Kirjoittaja pleppanen »

mikko kirjoitti:Syitä olivat eroamiseeni, erittäin sisään lämpiävä porukka, eriäviä mielipiteitä ei suvaita, digikamerat eivät siihen aikaan olleet mitään, tämä sisäpiiri hallitsi muunmuassa moderaattoreidenkin toimintoja, sotakuvaus vastaisuus, ei teknistä kiinnostusta jne. En ollut ainoa itse eroa pyytänyt.
;~D
nenonen

Viesti Kirjoittaja nenonen »

On se kyllä kumma paikka tuo vk.net, kun puhutaan itse kuvastakin eikä pelkistä ällistä ;-)
Speedlite

Viesti Kirjoittaja Speedlite »

nenonen kirjoitti:On se kyllä kumma paikka tuo vk.net, kun puhutaan itse kuvastakin eikä pelkistä ällistä ;-)
Sanos muuta, Mikon teknisen tietämyksen palvojat olivat siellä vähissä. ;-) Ehkä sen vuoksi että samat tiedot löytyvät dpreview:stä ja muilta saiteilta?
kostaja!

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

mikko kirjoitti:
piksi kirjoitti:ikävää sinänsä, jos pääsi on niin tyhjä, että joudut väistelemään keskustelun varsinaista aihetta ja tyytymään toisten sukupuolen solvaamiseen*
Mitä olen vältellyt? Naisia en ikinä solvaa, heistä ei ole kuin hyötyä valokuvauksessa.
piksi kirjoitti:[voisitko muuten kertoa, miksi sinut potkittiin valokuva.netistä? *
Huomaan et ole ajan tasalla, olen satatuhatta kertaa kertonut että erosin sieltä itse!!!!!! Pyysin heitä poistamaan kaikki viestini, mutta tätä ei tehty, joten poistelin itse osan viesteistäni.
Syitä olivat eroamiseeni, erittäin sisään lämpiävä porukka, eriäviä mielipiteitä ei suvaita, digikamerat eivät siihen aikaan olleet mitään, tämä sisäpiiri hallitsi muunmuassa moderaattoreidenkin toimintoja, sotakuvaus vastaisuus, ei teknistä kiinnostusta jne. En ollut ainoa itse eroa pyytänyt.
on se vaan kumma kun nykyään pitää keskustelufoorumeiltakin erikseen hakea eroa.. "poistakaa mut täältä, en kestä enään.." huh huh.., ootko mikko varmasti mitannut kuumeesi?
Lukittu