Kuusmäen pitäjässä vaikuttanut "kuuluisa" siltainsinoori Akseli Jaatinen oli sekä onnellinen mies että myös *sensuroitu* mies (omien sanojensa mukaan). Minä olen kuitenkin lähinnä tuo ensimmäinen. Leppoisa perheenisä jolla on meneillään paha digikameran hankintakriisi (se päättämättömyys...)
siltains kirjoitti:Kuusmäen pitäjässä vaikuttanut "kuuluisa" siltainsinoori Akseli Jaatinen oli sekä onnellinen mies että myös *sensuroitu* mies (omien sanojensa mukaan). Minä olen kuitenkin lähinnä tuo ensimmäinen.
On muuten hauska kirja. Pitääkin lukea tuo taas jossain vaiheessa :)
laite kirjoitti:
On muuten hauska kirja. Pitääkin lukea tuo taas jossain vaiheessa :)
Kyllä kannattaa. Ei petä uudestaan luettunakaan. Helppolukuista taattua Paasilinnaa. Valitsin sen uudestaanluettavaksi viimeksi 3 vuotta sitten sairaalan kirjahyllystä umpisuolen leikkauksesta toipuessani. Eikä pettänyt Porin teatterissakaan noin vuosi sitten! Voisivat vaikka näyttää TV:sta vaihteeksi jonkun "tietovisan" sijaan.
Oon lukenut ton kyllä varmaan 5 kertaa elämäni aikana, viimeisestä lukukerrasta on kylläkin aikaa useampi vuosi. Täytynee käydä vanhempien kirjahyllyltä penkomassa tuo esiin, kunhan pääsen poriin asti seuraavaksi.
Joskus muinoin ennen ajanlaskun alkua käytin kettu ja dafox nimiä kunnes ikäväkseni huomasin niiden yleisyyden internetissä, pitkien miettimisien jälkeen eräänä aamuna heräsin ja ensimmäinen sana mikä tuli mieleen oli Kodder, siitä lähtien sitä käyttänyt....
Jostain kuulin huhua että saksan kielellä jopa jotain tarkottaisi... =)
Tosta nikistä varmaan kaikille ilmenee minkä merkkinen kamera meikälaisellä on! Varmaan Nikon..... Toisaalta voihan toi tarkottaa myös sitä että jos joku kysyy mielipidettä, niin sanon vaan että EOS.
Niin... Hyllyssä möllötti Star Wars Trilogy -vhs:t, eli Episode 4, 5 ja 6. Sitten vieressä pleikkapeli Die Hard Trilogy. Sitten nickissäni möllöttikin Trilogy. Tadaa.
Jotenkin mielettömän pitkälta tuntuneen internetin modeemikäytön jälkeen ( ja kallin) kun saatiin kiinteistöliittymä nykyiseen asuntoon tuli mieleen netti. Kun se kerran on kotona niin kotinetti.
Ja jollekin tulee mieleen kysyä siitä kiinteistöliittymästä lisää, niin käykääpä ottamassa selvää netmaunula projektista.
Samoin taloverkot.fi ja samtele.fi ainakin hesan alueella kannattaa tutkia." Toimii kuin junan vessa" sanotaan rautasivuilla.