Spegen parannetut kuvat

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

Moderaattorin henkilökohtaistesta pyynnöstä esitän, että rauhoitetaan nyt tämä keskustelu. Eli lopetetaan loanheitto puolin ja toisin. Minä voin olla ollut välillä liian raju, pyydän anteeksi.

Jäädään nyt odottavalle kannalle, jos minä vielä vaikka heittäisin tänne niitä uusia kuviani. Siihen saakka, jos mieli tekee, käydään täällä vain rauhallista ja rauhanomaista keskustelua. Kiitos!
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

Jep, kuvat esille =)
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
JuhaH

Viesti Kirjoittaja JuhaH »

Pakko kertoa vaikka hieman hävettääkin, että minulla on parikin noita Spede-mitaleja. Toisen sain sijoituttuani kymmenen parhaan joukkoon rykmentin suunnistusmestaruuskilpailussa ja toisen löysin työpaikan laatikosta, jonne sen oli jättänyt edellinen työntekijä (en nyt muista mistä lie ansioista). Hänkin ilmeisesti arvosti mitalia yhtäpaljon kuin allekirjoittanut :-) Se mitalista (tai hyvästä sijoituksesta) saatu vapaapäivä olikin jo oikein mukava palkinto :-)

Alkuun luulin, että Spege tarkoitti mitalillaan, jotain ihan oikeaa juhlapukuun kiinnitettävää ristiä, mutta ei voi muuta kuin ihmetellä täällä ruuduntakana tuollaista vauhkoamista kyseisestä lätkästä. Toisaalta jos ei ole oikeita saavutuksia, niin voihan sitä yrittää pönkittää itsetuntoaan vaikka noilla höpö-höpö -mitaleilla..
spege

No sanotaan se nyt sitten vielä kerran;

Minä lähdin esittelemään tuota helvetin mitalia HUUMORIMIELELLÄ tosikoille valokuvaajille !!
Santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Santtu »

spege kirjoitti:No sanotaan se nyt sitten vielä kerran;

Minä lähdin esittelemään tuota helvetin mitalia HUUMORIMIELELLÄ tosikoille valokuvaajille !!
Joo, sanotaan vielä kerran, huumorimielellä...
spege kirjoitti:Olkaa kateelliset mitalittomat miehet hiljaa! Kun ei ole mitalia, sitä ryhdytään keksimään vaikka mitä selityksiä omantunnon pönkittämiseksi, kun intistä on siirretty reserviin tyhjin taskuin.

Sitä paitsi tuota mitalia ei antanut SP-komppanian päällikkö, vaan itse SavPr:n esikuntapäällikkö, everstiluutnantti Ari Kuikka.
spege

Sinä et santtu näköjään tunnista tuota minun kieroa huumoria.

Tuossakin jälkimmäisessä tekstissä oli mulla pilke silmäkulmassa...
Santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Santtu »

spege kirjoitti:Sinä et santtu näköjään tunnista tuota minun kieroa huumoria.
En kyllä ole varmaan ainoa ;-)

Selittely taidoistasi päätellen taitaa puoluekantasi olla Keskusta, vaikka väititkin kuuluvasi eduskunnan oikeistolaisimpaan puolueeseen, elikkä ilmeisesti SDP:hen ;-)
Heimo

Viesti Kirjoittaja Heimo »

Santtu kirjoitti:En kyllä ole varmaan ainoa ;-)
Et ;)
saNppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saNppa »

spege kirjoitti:JA 300 VIESTIÄ TÄYTEEN !!
ehdotus ylläpidolle:
Threadi ei täyttänyt tehtäväänsä (spegen kuvat) ja suuressa idiotismissaan sen pääasiallinen tehtäväksi on muodostunut ainoastaan postauksien määrän kasvattaminen (ihan sama mitä kirjoittaa). Senpä takia ehdotan, että tämä keskustelu - ei lukita - vaan poistetaan kokonaan. Mikäli paskan postaaminen jatkuu, voidaan kesän kunniaksi tajota banaani.

Menettääkö joku jotain oleellista? Mitä mieltä muut ovat?
objektiivinen puoliharrastelija
kaiveli

Viesti Kirjoittaja kaiveli »

Joo poistoonvaan eiköhän kaikille tullut asia selväksi kuvista ja muusta pask... rauhakin on julistettu....:)
Tavallinen tallaaja....
Ari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kukaan muu ei tähän ketjuun enää reiluun pariin vuorokauteen postannutkaan mitään :)

Pitikö tää taas aloittaa...... ;)
* Canon EOS 1D Mark III *
* Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM *
* Canon EF 300mm f/2.8 L IS USM *
* Ex: Canon EF 500mm f/4 L IS USM *
* http://photo.digitalfinland.net *
keppana

Viesti Kirjoittaja keppana »

SaNppa kirjoitti:aehdotus ylläpidolle:
Threadi ei täyttänyt tehtäväänsä (spegen kuvat) ja suuressa idiotismissaan sen pääasiallinen tehtäväksi on muodostunut ainoastaan postauksien määrän kasvattaminen (ihan sama mitä kirjoittaa). Senpä takia ehdotan, että tämä keskustelu - ei lukita - vaan poistetaan kokonaan. Mikäli paskan postaaminen jatkuu, voidaan kesän kunniaksi tajota banaani.

Menettääkö joku jotain oleellista? Mitä mieltä muut ovat?
Miksi tuhota historiaa? Mielestäni ei kaivata ainoatakaan "kirjaroviota" enää - ne jutut kuuluvat 1900-luvulle. Haittaako tämä threadi ketään? Eihän tätä pakko ole lukea? Vai onko poistamisen tarkoitus ainoastaan kiusata Spedeä. Jos joku haluaa pönkittää itsetuntoaan mielettömällä määrällä postauksia, niin minun puolestani siittä vaan kirjoittelemaan - kunhan kirjoittaa höpöhöpönsä vaikka tänne. Sitä paitsi tämä threadi vaikuttaa kaikille oivalliselta paikalta purkaa patoutumiaan; foorumi yleisesti pysyy siistimpänä.
raamise

Viesti Kirjoittaja raamise »

mitäs tätä nyt poistamaan, historian uudelleenkirjoittaminen ei kuullosta hyvältä idealta. kyllä tällaiset jutut painuvat itsellään historian hämäriin (jos niitä joku ei aina nykäse pintaan, tälläkertaa se joku oli muuten joku muu kun spege).
seppo raami
armih
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja armih »

raamise kirjoitti: (jos niitä joku ei aina nykäse pintaan, tälläkertaa se joku oli muuten joku muu kun spege).
Spege ei näytä kuitenkaan osaavan lopettaa (olen poistanut hänen lähettämänsä viestin, joka oli ketjun viimeinen), vaan samat jutut jatkuvat edelleen. Rauha!-viestiketjun avaaminen oli myös aivan turha temppu. Joten lopetetaan tämä nyt.

Jatkoa ajatellen: tällä foorumilla ei ole tarkoitus lähteä kiistelemään politiikasta, uskonnosta, sodasta, armeijasta yms.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
Lukittu