Spegen parannetut kuvat

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
huopatoo

Viesti Kirjoittaja huopatoo »

Puuduttavaa taistelua.
Kyl sä spege oot ihana.
pus pus. ;)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

mustis2 kirjoitti:Missä ne kuvat ovat?
Muistaakseni ne löytyy sellaisesta topicista kuin "Missä on Laite ja kuvani?", oiskohan tuolla linkkejä gallerioihin ja kuviin-osastolla.

JA 300 VIESTIÄ TÄYTEEN !!
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
obeesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja obeesi »

spege kirjoitti:Tehdään tästä vaikka 1000 viestin ketju ja sitten katsotaan kuka on pystyssä!
Eri asia kuka jaksaa lukea/kirjoitella.
spege

huopatoo kirjoitti:Puuduttavaa taistelua.
Kyl sä spege oot ihana.
pus pus. ;)
Kiitos, kiitos. Oletko harkinnut siirtymistä minun puolelle tässä SUURESSA TAISTELUSSA?
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

spege kirjoitti:
huopatoo kirjoitti:Puuduttavaa taistelua.
Kyl sä spege oot ihana.
pus pus. ;)
Kiitos, kiitos. Oletko harkinnut siirtymistä minun puolelle tässä SUURESSA TAISTELUSSA?
Tuli mieleeni tällainen pieni sivuseikka: Miksi taistelet? Ketä vastaan? Mikä ihmeen "suuri taistelu"?

Onko tässä taistelussa kenties kyse siitä ADSL-yhteydestä? Jos on, miksi siitä pitää taistella täällä, eikä Soneran puhelintuen kanssa?

Jos kyse on taistelusta ulospääsyluvasta äidiltäsi, miksi kiukuttelet täällä? Kerro äidillesi, että muutkin 18-vuotiaat pääsee iltaisin ulos.

Jos taistelet Photarin kanssa, että saisit pakattua kuviaisi vielä enemmän pilalle, mene "File", "Save for web..." ja säädä liukukytkimellä pakkaustaso minimiin.

Toivon selvitystä tähän "taistelu" -asiaan!
spege

tareone kirjoitti:Toivon selvitystä tähän "taistelu" -asiaan!
Lue koko viestiketju alusta alkaen, niin tiedät mistä on kysymys.
Pete K

Viesti Kirjoittaja Pete K »

[/quote]nieppi kirjoitti:
Toisaalta sun jutut on vähän sellasia että asustelet ilman akkaa äitisi peräkammarissa. Parempi että pysytkin siellä, maailma täällä ulkona on kovaa pikkupojille.

Kiitos tästä viestistä ja toivottavasti EI KOSKAAN tavata !

Asuu siis todellakin vielä äitinsä kanssa!
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

spege kirjoitti:
tareone kirjoitti:Toivon selvitystä tähän "taistelu" -asiaan!
Lue koko viestiketju alusta alkaen, niin tiedät mistä on kysymys.
Olen lukenut ja ihmettelen edelleen, miten olet onnistunut yhdistämään epäonnistuneet kuvasi, jonkun mitalin, ADSL-yhteyden ja L-lasit taisteluksi isänmaan puolesta.

Tarkoittaako tämä sitä, että isänmaallisella ihmisellä ei ole ADSL-yhteyttä, kuvankäsittelytaitoa ja hän ei osaa hyödyntää L-laseja, mutta osaa käskystä juosta metsässä?
Santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Santtu »

spege kirjoitti:Perhana, sivari-totaali-pasifisti-typerykset tekivät sittenkin vielä vastaiskun. Ei kai mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa miekka jälleen tupesta ja ryhtyä taisteluun isänmaan kunnian puolesta.
Eli ovatko kaikki, jotka eivät sinua ihaile " sivari-totaali-pasifisti-typeryksiä"?

Ja jos sinun arvostelusi vaatii ryhtymistä taistoon isänmaan kunnian puolesta, niin oletko sinä siis isänmaa????

Alan tässä pikku hiljaa uskomaan, että spege on joko:
a)avohoidossa oleva tapaus
b)Sadankomitean agentti, joka lietsoo armeija vastaisuutta älyttömillä kommenteillaan
c) kaikki ylläolevat
nieppi

Viesti Kirjoittaja nieppi »

spege kirjoitti:Perhana, sivari-totaali-pasifisti-typerykset tekivät sittenkin vielä vastaiskun. Ei kai mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa miekka jälleen tupesta ja ryhtyä taisteluun isänmaan kunnian puolesta.
Mee Spege Helsinkiin 12.6 katsomaan Aalto harjoituksen yleisöpävää, ni näät niitä maastopukuja ja kapiaisia.
Jospa se vaikka vähän rauhottais sua
http://tietokannat.mil.fi/aalto2004/con ... page_id=22
spege

Santtu kirjoitti: a)avohoidossa oleva tapaus
b)Sadankomitean agentti, joka lietsoo armeija vastaisuutta älyttömillä kommenteillaan
c) kaikki ylläolevat
En ole mikään noista ylläolevista, itseasiassa Suomen oikeistolaisimman eduskuntapuolueen jäsen ja jos olet käsittänyt että lietson armeijavastaisuutta, mene itse hoitoon.

Yleensä ottaen, miksi osallistut tähän keskusteluun, kun kerran selvästi kuvittelet olevasi kuingasvalokuvaaja ja -kuvankäsittelijä. Menisit keskustelemaan "viisaampien" ihmisten kanssa, vaikka väittelemään jorepuusan kanssa "valokuvan syvimmästä olemuksesta".

Ok, pakkasin nuo eka kuvat sillä helvetin JAlbum-ohjelmalla paskaksi, mutta kyllä minäkin osaan fotosoppaa hämmentää.
spege

tareone kirjoitti:hän ei osaa hyödyntää L-laseja
Mistä olet saanut päähäsi etten osaa hyödyntää L-lasejani? Se on mulle vain ihan uusi juttu nuo nettigalleriat, yleensäkin internetin käyttö. Olen aika vanhoillinen.
Cam70

Viesti Kirjoittaja Cam70 »

Ei pitänyt enää kommentoida, mutta täältä löytyy EU-vaaleihin ehdokkaat.

http://www.kolumbus.fi/sinivalkoiset/

Käykääs katsomassa tiedotuksia
Santtu
Viesti:

spege kirjoitti:Yleensä ottaen, miksi osallistut tähän keskusteluun, kun kerran selvästi kuvittelet olevasi kuingasvalokuvaaja ja -kuvankäsittelijä. Menisit keskustelemaan "viisaampien" ihmisten kanssa, vaikka väittelemään jorepuusan kanssa "valokuvan syvimmästä olemuksesta".

Ok, pakkasin nuo eka kuvat sillä helvetin JAlbum-ohjelmalla paskaksi, mutta kyllä minäkin osaan fotosoppaa hämmentää.
En kyllä edes vahingossa ole "kuningasvalokuvaaja" ja viimeiseksi "kuningaskuvankäsittelijä". Innostunut aloittelija ehkä...

Mutta sinä olet esittänyt kuvista sellaisen shown, sekä toistuvasti luvannut laittaa niitä esille, että niitä on alkanut odottaa ihan tosissaan :-)

Ja ainoa mitä on tullut on selityksiä ja selityksiä....

Ja mitä tulee ns. sotilaallisuuteesi ja ns. isänmaallisuuteesi, niin aika lapselliselta kuulostaa...

Mies on kuin suurikin sotilas, mutta suorittanut vain 3kk aseellisen palveluksen, jonka päälle on kuvaillut 6kk kaluuna herroja.... Tosi sissi siis... Ei ihme, että kompensoit tuota 6kk lusmuilu-jaksoasi isottelullasi!

Kuinkakohan monta kaveria olet pelotellut sivariksi öykkäröinnilläsi ja pelleilylläsi? Sen perusteella veikkaisin sinua joka kaappi-sivariksi, tai sadankomitean agentiksi :-)

Toivoisin vain, että lakkaisit halventamasta Tyrjän taistelun veteraaneja (sekä muita sotaveteraaneja) tuolla "mitalillasi" ansiokkaasta sängyn petaamisesta ja lattian luuttuamisesta...
spege

Cam70 kirjoitti:Ei pitänyt enää kommentoida, mutta täältä löytyy EU-vaaleihin ehdokkaat.
Miksi et enää puhu? Sinähän olet niitä harvoja fiksuja miehiä tällä foorumilla. Anna vain ruudin palaa, kun sitä kerran kerjätään.
spege

Santtu kirjoitti: Mutta sinä olet esittänyt kuvista sellaisen shown, sekä toistuvasti luvannut laittaa niitä esille, että niitä on alkanut odottaa ihan tosissaan

Olenhan minä esitellyt tällä foorumilla jo 21 kuvaani. Et ole tainnut olla koko ajan mukana.
Santtu kirjoitti: Mies on kuin suurikin sotilas, mutta suorittanut vain 3kk aseellisen palveluksen, jonka päälle on kuvaillut 6kk kaluuna herroja.... Tosi sissi siis... Ei ihme, että kompensoit tuota 6kk lusmuilu-jaksoasi isottelullasi!
Nimenomaan TK-miesten pitäisi olla sotilaallisia, koska heidän kontollaanhan on osittain sota-ajan propagandatyö. Ja sotilaallinen voi olla siviilissäkin.
Santtu kirjoitti: Toivoisin vain, että lakkaisit halventamasta Tyrjän taistelun veteraaneja (sekä muita sotaveteraaneja) tuolla "mitalillasi"
Minun naapurissa asuu JR7:n sotaveteraani, joka on juuri taistellut mm. Tyrjässä. Me tullaan hyvin juttuun ja hän arvostaa minun sotilaallisuuttani. Yksi asia, minkä hän minulle aina sanoo; "kyllä perkele se Tyrjä oli verinen paikka"! Eikä hän aliarvioi minun mitaliani, vaikka hänellä itellään on läjä oikeita kunniamerkkejä.

Ja nyt jos ei mene santulla jakeluun, niin lopetan sinulle vastailemisen.
mr Metsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mr Metsä »

spege kirjoitti: Anna vain ruudin palaa, kun sitä kerran kerjätään.
Mokomaan "keskusteluun" en halua osallistua mitenkään, mutta voisitko ystävällisesti poistaa nimeni käyttäjätietojesi paikkakunta-kohdasta ja laittaa siihen ihan oikean olemassaolevan paikkakunnan nimen. En halua tulla yhdistetyksi mitenkään edes vahingossa tähän keskusteluun aihepiiriensä takia. Kiitos.
Markku Metsä
JAP

Viesti Kirjoittaja JAP »

spege kirjoitti:
nieppi kirjoitti:Toisaalta sun jutut on vähän sellasia että asustelet ilman akkaa äitisi peräkammarissa. Parempi että pysytkin siellä, maailma täällä ulkona on kovaa pikkupojille.
Kiitos tästä viestistä ja toivottavasti EI KOSKAAN tavata !
Nyt taisi osua spegelle arkaan paikkaan! :)
Santtu
Viesti:

spege kirjoitti:
Santtu kirjoitti: Mutta sinä olet esittänyt kuvista sellaisen shown, sekä toistuvasti luvannut laittaa niitä esille, että niitä on alkanut odottaa ihan tosissaan

Olenhan minä esitellyt tällä foorumilla jo 21 kuvaani. Et ole tainnut olla koko ajan mukana.
Kylähän nuo näin, ihan kivoja ja nättejä, mutta ei lähellekään sitä, mitä suitsutksen perusteella olisi odottanut....
spege kirjoitti:
Santtu kirjoitti: Mies on kuin suurikin sotilas, mutta suorittanut vain 3kk aseellisen palveluksen, jonka päälle on kuvaillut 6kk kaluuna herroja.... Tosi sissi siis... Ei ihme, että kompensoit tuota 6kk lusmuilu-jaksoasi isottelullasi!
Nimenomaan TK-miesten pitäisi olla sotilaallisia, koska heidän kontollaanhan on osittain sota-ajan propagandatyö. Ja sotilaallinen voi olla siviilissäkin.
Just. Paino sanalla pitäisi... Uhoaminen ja meluaminen ei ole sotilaallisuutta.
spege kirjoitti:
Santtu kirjoitti: Toivoisin vain, että lakkaisit halventamasta Tyrjän taistelun veteraaneja (sekä muita sotaveteraaneja) tuolla "mitalillasi"
Minun naapurissa asuu JR7:n sotaveteraani, joka on juuri taistellut mm. Tyrjässä. Me tullaan hyvin juttuun ja hän arvostaa minun sotilaallisuuttani. Yksi asia, minkä hän minulle aina sanoo; "kyllä perkele se Tyrjä oli verinen paikka"! Eikä hän aliarvioi minun mitaliani, vaikka hänellä itellään on läjä oikeita kunniamerkkejä.
Uhoatko hänelle tuolla mitalilla samalla tyylillä kuin uhoat täällä?
spege kirjoitti:Ja nyt jos ei mene santulla jakeluun, niin lopetan sinulle vastailemisen.
Kiitos!
obeesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja obeesi »

spege kirjoitti: Minun naapurissa asuu JR7:n sotaveteraani, joka on juuri taistellut mm. Tyrjässä.
Eli selvisi nyt sekin mistä näitä juttuja keksit.
Lukittu