epävirallinen miitti Turussa lauantaina 19.6.

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
keppana

Viesti Kirjoittaja keppana »

tareone kirjoitti:Laitteella näkyy olevan miehekkään kokoinen vehje (siis kamera ;) ).
Laitteen vehkeessä(?) oli myös mielettömän kokoinen etsin ;.D
nimim. "300D otti takkiinsa ihan perkeleesti; pakko saada uusi Canon 3D/20P/17643Ö jossa suunnaton etsin".

- kateellinen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
majesty

Viesti Kirjoittaja majesty »

No woe! Olen ollut viikonlopun vanhempieni luona Uudessakaupungissa ja hyvin olisin voinut tuolla Turussa tästä piipahtaa. Pitäisi lukea tätä foorumia useammin ;)

Enivei upeita kuvia poijjaat!

-Kai
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

majesty kirjoitti:No woe! Olen ollut viikonlopun vanhempieni luona Uudessakaupungissa ja hyvin olisin voinut tuolla Turussa tästä piipahtaa. Pitäisi lukea tätä foorumia useammin ;)
Seuraavaa miittiä tässä jo suunnittelen. Heinäkuussa vois kokoontua taas isommalla porukalla jos muilta ihmisiltä löytyy vielä mielenkiintoa?
mustis2

Viesti Kirjoittaja mustis2 »

Heinäkuussa tuskin pääsen, lähden lomailemaan, mutta seuraavalla kerralla sitten.
teemupii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teemupii »

Löytyisiköhän Tampereelta kiinnostuneita johonkin tapaamiseen? Kuten tiedetään niin Tamperelainen ei matkusta Turkuun kuin jalat edellä ;)
piksi

Viesti Kirjoittaja piksi »

ei perhana! olin itse turussa lähes koko hansapäivien ajan, enkä päässyt netin ääreen, saati ollut tietoinen tämänmoisen miitin järjestämisestä, olin itse kuvaamassa aivan omatoimisesti paikalla, saatoitte tunnistaa ylikasvaneen polkkatukan, 10D:n sekä vaaleanruskeat vaatteet.

ainakaan kyseisenmoiseen neljän hengen kuvausporukkaan en törmännyt missään vaiheessa, mutta monia kuvaajia paikalla kyllä oli. ensi kerralla täytyy seurata forumia tarkemmin tapahtumien alla :-/
leko

Viesti Kirjoittaja leko »

laite kirjoitti:
majesty kirjoitti:No woe! Olen ollut viikonlopun vanhempieni luona Uudessakaupungissa ja hyvin olisin voinut tuolla Turussa tästä piipahtaa. Pitäisi lukea tätä foorumia useammin ;)
Seuraavaa miittiä tässä jo suunnittelen. Heinäkuussa vois kokoontua taas isommalla porukalla jos muilta ihmisiltä löytyy vielä mielenkiintoa?
Juu heti oon mukana kun saan sen hienon kolmijalankin!
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

kolme jalkaa siinä on mut en menis sanomaan hienoksi ;D
luola

Viesti Kirjoittaja luola »

Noniin, täytyypä vihdoin minunkin ilmoittautua tänne, kun muut "turunkeskiaikamafian" veljekset sen jo ovat tehneet.

- Viime torstaina pistin laitteelle viestiä viitaten vanhaan threadiin, jossa olin uhannut hänelle joskus pyytäväni mukaan Turun "kaupunkiluontoa" kuvaamaan. Tuon aika oli nyt tullut. Sopivasti vielä Hansa-päivät ja keskiajanmarkkinatkin.
Laitehan olikin ilahduttavasti heti juonessa mukana, olipa kuulemma ajatellutkin (toki) ko tapahtumissa vierailla kuvaamassa.
- Koska olin lähdössä jo torstaina, enkä tulisi olemaan netin äärellä ennen maanantaita, en niin myöhään itse enää ruvennut yleistä ilmoitusta foorumille laittamaan. Teemu ottikin itse asian tuolloin puheeksi. Onneksi muistutin häntä vielä asiasta uudestaan myöhään pe-iltana soitellessamme; jonka jälkeen hän tämän threadin tänne aloittikin, ja vieläpä erittäin hyvällä kartalla höystettynä. Näin saimme 3 henkeä lisäväkeä joukkoomme, mikä olikin ihan mukavaa
-Porukka löysi toisensa varsin kivuttomasti...
laite kirjoitti:ja sit luolan tuntomerkit: mustat housut, musta nahkatakki ja silmälasit, ikä taitaa mennä tuonne 40-50 vee tietämille mitä pikaisen puh.keskustelun perusteella sain selville.
hehe, joo, mustat farkut ja nahkatakki kyllä, mutta en sentään todellakaan viittäkymppiä huitele ;)
- Meitä oli siis kaikkiaan 5 henkeä: laite, mustis2, keppana, gramdel, luola. Aika hyvä saavutus hälytyksen tapahtuessa ed. iltana klo 21.30.....
- Pokkarin kanssa oli toki hieman orpoa muitten isompien kuvausvälineiden joukossa, mutta johan täällä on todettu, että aina ne jollakin kompensoituu ;) ;)
- Kaikki muut ovat jo galleriansa miitistä esille laittaneetkin, ja pakko myöntää, että varsin mainiota nähdä monta versiota samasta tapahtumasta, ja kun vielä itsekin oli paikan päällä.
- Hyviä kuvia olette napsineetkin. Saapahan nähdä, arvaisinkos enää noiden jälkeen laittaa omiani esille? Pettymys oli taas jonkunmoinen näytön ääreen päästyäni, mestariteokset antoivat edelleen odottaa itseään :)
Mutta voisihan tuon silti kerrankin tehdä. Ihan vaan tavallisen pokkarikansan puolesta, hehe. Jahka joskus hamassa tulevaisuudessa saan itsestäni irti sen verran tarmoa, että käpistelen ne nettiin asti.

- Ja uusi miitin ideakin on jo valmiina. Oikeastaan se on se minun ensimmäinen ajatukseni näiltä tiimoin:
Jo keväällä näes mietin, että joskus voitaisiin tavata Turussa, ja löyhänä aihekehyksenä olisi "Pihojen Turku", tai "Turku julkisivujen takaa", eli joukolla katsoisimme, mitä kaikkea löytyykään melkein keskikaupungilta, kunhan astuu kadulta pihoille...
-Palaan tähän myöhemmin, mutta olisiko tuo aihe kenestäkään muusta kiinnostava?
lm
kostaja!

Viesti Kirjoittaja kostaja! »

miittinki oulus joskus vois olla kans ihan kiva ajatus!
J-Koo

Viesti Kirjoittaja J-Koo »

luola kirjoitti:- Ja uusi miitin ideakin on jo valmiina. Oikeastaan se on se minun ensimmäinen ajatukseni näiltä tiimoin:
Jo keväällä näes mietin, että joskus voitaisiin tavata Turussa, ja löyhänä aihekehyksenä olisi "Pihojen Turku", tai "Turku julkisivujen takaa", eli joukolla katsoisimme, mitä kaikkea löytyykään melkein keskikaupungilta, kunhan astuu kadulta pihoille...
-Palaan tähän myöhemmin, mutta olisiko tuo aihe kenestäkään muusta kiinnostava?
Kuulostaa ihan hyvältä, tässä vaiheessa mulle on ainakin ihan sama, mitä lähtisimme kuvaamaan, ylipäätään hyvä, kun pääsisin vaan mahdollisimman paljon testaamaan uutta kameraani, joka tuli siis noudettua kaupasta tänään (EOS 10D). Pihalla kuin lumiukko, mutta eiköhän se tästä.

Jonkun verran on lauantaiduunia (muutaman tunnin verran), mutta muuten on lomaa heinäkuun lopuille, joten muutkin päivät käy. Kunhan ei nyt Ruisrockin aikaan...!?
Vastaa Viestiin