Noniin, täytyypä vihdoin minunkin ilmoittautua tänne, kun muut "turunkeskiaikamafian" veljekset sen jo ovat tehneet.
- Viime torstaina pistin laitteelle viestiä viitaten vanhaan threadiin, jossa olin uhannut hänelle joskus pyytäväni mukaan Turun "kaupunkiluontoa" kuvaamaan. Tuon aika oli nyt tullut. Sopivasti vielä Hansa-päivät ja keskiajanmarkkinatkin.
Laitehan olikin ilahduttavasti heti juonessa mukana, olipa kuulemma ajatellutkin (toki) ko tapahtumissa vierailla kuvaamassa.
- Koska olin lähdössä jo torstaina, enkä tulisi olemaan netin äärellä ennen maanantaita, en niin myöhään itse enää ruvennut yleistä ilmoitusta foorumille laittamaan. Teemu ottikin itse asian tuolloin puheeksi. Onneksi muistutin häntä vielä asiasta uudestaan myöhään pe-iltana soitellessamme; jonka jälkeen hän tämän threadin tänne aloittikin, ja vieläpä erittäin hyvällä kartalla höystettynä. Näin saimme 3 henkeä lisäväkeä joukkoomme, mikä olikin ihan mukavaa
-Porukka löysi toisensa varsin kivuttomasti...
laite kirjoitti:ja sit luolan tuntomerkit: mustat housut, musta nahkatakki ja silmälasit, ikä taitaa mennä tuonne 40-50 vee tietämille mitä pikaisen puh.keskustelun perusteella sain selville.
hehe, joo, mustat farkut ja nahkatakki kyllä, mutta en sentään todellakaan viittäkymppiä huitele ;)
- Meitä oli siis kaikkiaan 5 henkeä: laite, mustis2, keppana, gramdel, luola. Aika hyvä saavutus hälytyksen tapahtuessa ed. iltana klo 21.30.....
- Pokkarin kanssa oli toki hieman orpoa muitten isompien kuvausvälineiden joukossa, mutta johan täällä on todettu, että aina ne jollakin kompensoituu ;) ;)
- Kaikki muut ovat jo galleriansa miitistä esille laittaneetkin, ja pakko myöntää, että varsin mainiota nähdä monta versiota samasta tapahtumasta, ja kun vielä itsekin oli paikan päällä.
- Hyviä kuvia olette napsineetkin. Saapahan nähdä, arvaisinkos enää noiden jälkeen laittaa omiani esille? Pettymys oli taas jonkunmoinen näytön ääreen päästyäni, mestariteokset antoivat edelleen odottaa itseään :)
Mutta voisihan tuon silti kerrankin tehdä. Ihan vaan tavallisen pokkarikansan puolesta, hehe. Jahka joskus hamassa tulevaisuudessa saan itsestäni irti sen verran tarmoa, että käpistelen ne nettiin asti.
- Ja uusi miitin ideakin on jo valmiina. Oikeastaan se on se minun ensimmäinen ajatukseni näiltä tiimoin:
Jo keväällä näes mietin, että joskus voitaisiin tavata Turussa, ja löyhänä aihekehyksenä olisi "Pihojen Turku", tai "Turku julkisivujen takaa", eli joukolla katsoisimme, mitä kaikkea löytyykään melkein keskikaupungilta, kunhan astuu kadulta pihoille...
-Palaan tähän myöhemmin, mutta olisiko tuo aihe kenestäkään muusta kiinnostava?