Spegen parannetut kuvat
-
No voi hyvänen aika. Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?jjari kirjoitti:Ainakin herra Spege esiintyy omalla nimellään toisin kuin useat häntä arvostelevat.
Jari
Spegen nimikin muuten ilmestyi tuonne siguun vasta kun joku asiasta toisessa keskustelussa huomautti, eikä sillä silti ole mitään väliä.
-
No PekkaM ja muutkin suunpieksäjät, näyttäkää te vuorostaan omia valokuvianne, niin arvioidaan...PekkaM kirjoitti:No voi hyvänen aika. Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
Se, että järjestin tuossa äskettäin melkoisen metakan tällä foorumilla johtui siitä, että muutamat tyypit alkoivat haukkumaan minua trolliksi ja epäilemään, ettei minulla mitään kuvia ole olemassakaan. Pakko oli pistää show pystyyn...
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
-
Ei pidä, mutta jos kaveri uhoaa omalla nimellään, niin häntä arvostelevat nimimerkin taakse piiloutuvien kommentit voi (ja pitää) jättää omaan arvoonsa.PekkaM kirjoitti:Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
Minä itse ainakin kunnioitan omalla nimellä uhoavia paljon enemmän kuin nimimerkin suojissa tätä uhoa kritisoivia...
Jari
-
- Site Admin
- Viesti:
Ja se yksi show varmaan riittikin kaikille. Rauhoitu, spege, rauhoitu.spege kirjoitti:No PekkaM ja muutkin suunpieksäjät, näyttäkää te vuorostaan omia valokuvianne, niin arvioidaan...PekkaM kirjoitti:No voi hyvänen aika. Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
Se, että järjestin tuossa äskettäin melkoisen metakan tällä foorumilla johtui siitä, että muutamat tyypit alkoivat haukkumaan minua trolliksi ja epäilemään, ettei minulla mitään kuvia ole olemassakaan. Pakko oli pistää show pystyyn...
Armi Hölttö
www.digicamera.net
www.digicamera.net
-
Käyttäytyisit ja toimisit sen mukaisesti ettei tarvitse kritisoida viestiketjuja joista puuttuu itse sisältö. Mainitsemasi "show" on huomattu ja mielestäni show sattuu omaan nilkkaasi joka kerta.spege kirjoitti:
-
Näin on. Minä vanhana sotilaana uskallan uhota ihan omalla nimelläni, kun vastassa on nimimerkin taakse piiloutuvia pelkureita, joiden kuvia ei saada koskaan nähdä. Ja jotka kaiken lisäksi ovat valmiita haukkumaan ketä vaan trolliksi ja pitämään itseään jonakin kuningasvalokuvaajina.jjari kirjoitti:Ei pidä, mutta jos kaveri uhoaa omalla nimellään, niin häntä arvostelevat nimimerkin taakse piiloutuvien kommentit voi (ja pitää) jättää omaan arvoonsa.PekkaM kirjoitti:Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
Minä itse ainakin kunnioitan omalla nimellä uhoavia paljon enemmän kuin nimimerkin suojissa tätä uhoa kritisoivia...
Jari
-
Jos et tiedä, tuo Tyrjän taistelijan mitali on Savon Prikaatin tunnustus hyvästä varusmiespalveluksesta. Se jaettiin (sotilaspoliisi)komppaniassa vain 3 varusmiehelle.Speedlite kirjoitti:Spege, älä nyt sentään noita taistelimitaleja mainitse signaturessa jos kerran olet vasta 25-vuotias... tuo ikä ja Tyrjän taistelu eivät oikein mahdu samaan lauseeseen. ;)
Mitalin nimi juontaa juurensa SavPr:n edeltäjän, jo edesmenneen jalkaväenkenraali Adolf Ehrnroothin jatkosodassa komentamasta 7. jalkaväkirykmentistä.
Yksi tämän rykmentin maineikkaimmista taistelupaikoista oli ns. Tyrjän verikentät, jossa kaatui paljon vihollisia, mutta vuodatettiin myös omaa verta ankarissa taisteluissa. Siitä ansiomitalin nimi, joka on minulla kirjahyllyssä kunniapaikalla.
-
Niin se virtuaalimainehan on niin tärkeä juttu että sitä kannattaa puolustaa vaikka asein :)spege kirjoitti: Se, että järjestin tuossa äskettäin melkoisen metakan tällä foorumilla johtui siitä, että muutamat tyypit alkoivat haukkumaan minua trolliksi ja epäilemään, ettei minulla mitään kuvia ole olemassakaan. Pakko oli pistää show pystyyn...
-
Tuttua juttua, harrastan historiaa, sotahistoriaa ja sotilasheraldiikkaa. Mutta tämä foorumi on ehkä vähän väärä paikka keskustella militariasta. Mikähän olisi sopivampi paikka, missä voisi väitellä sotajutuista alan miesten/(naisten) kanssa Suomen kielellä?
Tulkaa kaikki kiinnostuneet sinne sitten keskustelemaan minun kanssa vaikka 2. maailmansodasta! Asiasta olen lukenut aika pinon kirjallisuutta.
En ole mikään sotahullu, mutta isänmaallinen mies kyllä ja valmis puolustamaan maatamme vaikka konekiväärin takana!
Tulkaa kaikki kiinnostuneet sinne sitten keskustelemaan minun kanssa vaikka 2. maailmansodasta! Asiasta olen lukenut aika pinon kirjallisuutta.
En ole mikään sotahullu, mutta isänmaallinen mies kyllä ja valmis puolustamaan maatamme vaikka konekiväärin takana!
-
SUSI1.net Tuskinpa tuollakaan kukaan väitellä haluaa mutta ehkä oikeampi paikka sotajutuille...spege kirjoitti:Mikähän olisi sopivampi paikka, missä voisi väitellä sotajutuista alan miesten/(naisten) kanssa Suomen kielellä?
Ja tuosta virtuaalisesta WWII:sta on keskustelua kotimaan kielellä mm. täällä.
Pysytään täällä muissa aiheissa jookos =)
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
-
- Site Admin
- Viesti:
Spege, olet asian ytimessä.spege kirjoitti:Mutta tämä foorumi on ehkä vähän väärä paikka keskustella militariasta.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
www.digicamera.net
-
Sääli mikä jätkä. Kyllä täällä varmasti monella käyttäjällä on ihan hyviä kuvia, mutta onko niistä järkeä ruveta meuhkaamaan sen enempää. Laittaa kuvat näkösälle ja sillä selvä. Ottaa kritiikin vastaan, eikä ala hokea, että laita omia kuviasi esille. Onhan ne ihan ok kuvia, teknisesti ainakin. Eikä siinä mitään. Mutta vähempi elvistely varmaan olisi riittänyt monelle tämän foorumin lukijalle. :0 Olen tätä topicia seurannut, mutta ei ole naurun seasta pystynyt oikeen mitään sanomaan. Piti nyt sitten vähän laittaa kommenttia.
Samahan se olisi sitten kaikkien alkaa mainostaa omia kouluarvosanoja ja muita "kunnia-asioita". :):) En aliarvosta tosiaankaan mitään sotilasarvomitaleita, mutta tarviiko niistä KAMERAfoorumeilla mainostaa.. :D?!
Sellasta..
Samahan se olisi sitten kaikkien alkaa mainostaa omia kouluarvosanoja ja muita "kunnia-asioita". :):) En aliarvosta tosiaankaan mitään sotilasarvomitaleita, mutta tarviiko niistä KAMERAfoorumeilla mainostaa.. :D?!
Sellasta..
-
-
- Viesti:
Aivan kuin minullekin tuo iänikuinen canon.....spege kirjoitti:canon-mies
:)
* Canon EOS 1D Mark III *
* Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM *
* Canon EF 300mm f/2.8 L IS USM *
* Ex: Canon EF 500mm f/4 L IS USM *
* http://photo.digitalfinland.net *
* Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM *