Spegen parannetut kuvat

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
jjari

Viesti Kirjoittaja jjari »

Ainakin herra Spege esiintyy omalla nimellään toisin kuin useat häntä arvostelevat.

Jari
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
PekkaM

Viesti Kirjoittaja PekkaM »

jjari kirjoitti:Ainakin herra Spege esiintyy omalla nimellään toisin kuin useat häntä arvostelevat.

Jari
No voi hyvänen aika. Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?

Spegen nimikin muuten ilmestyi tuonne siguun vasta kun joku asiasta toisessa keskustelussa huomautti, eikä sillä silti ole mitään väliä.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

PekkaM kirjoitti:No voi hyvänen aika. Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
No PekkaM ja muutkin suunpieksäjät, näyttäkää te vuorostaan omia valokuvianne, niin arvioidaan...

Se, että järjestin tuossa äskettäin melkoisen metakan tällä foorumilla johtui siitä, että muutamat tyypit alkoivat haukkumaan minua trolliksi ja epäilemään, ettei minulla mitään kuvia ole olemassakaan. Pakko oli pistää show pystyyn...
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
jjari

PekkaM kirjoitti:Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
Ei pidä, mutta jos kaveri uhoaa omalla nimellään, niin häntä arvostelevat nimimerkin taakse piiloutuvien kommentit voi (ja pitää) jättää omaan arvoonsa.

Minä itse ainakin kunnioitan omalla nimellä uhoavia paljon enemmän kuin nimimerkin suojissa tätä uhoa kritisoivia...

Jari
armih
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja armih »

spege kirjoitti:
PekkaM kirjoitti:No voi hyvänen aika. Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
No PekkaM ja muutkin suunpieksäjät, näyttäkää te vuorostaan omia valokuvianne, niin arvioidaan...

Se, että järjestin tuossa äskettäin melkoisen metakan tällä foorumilla johtui siitä, että muutamat tyypit alkoivat haukkumaan minua trolliksi ja epäilemään, ettei minulla mitään kuvia ole olemassakaan. Pakko oli pistää show pystyyn...
Ja se yksi show varmaan riittikin kaikille. Rauhoitu, spege, rauhoitu.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
spege

Joo rauhoitutaan... (anteeksi minulla kuohuu helposti yli!).
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

spege kirjoitti:
Käyttäytyisit ja toimisit sen mukaisesti ettei tarvitse kritisoida viestiketjuja joista puuttuu itse sisältö. Mainitsemasi "show" on huomattu ja mielestäni show sattuu omaan nilkkaasi joka kerta.
spege

jjari kirjoitti:
PekkaM kirjoitti:Pitääkö sitä oma nimensä oikein ilmoittaa, ennenkuin saa kritisoida tuollaista uhoa, ylimielisyyttä ja itsensä täysin perusteetonta jalustalle asettamista?
Ei pidä, mutta jos kaveri uhoaa omalla nimellään, niin häntä arvostelevat nimimerkin taakse piiloutuvien kommentit voi (ja pitää) jättää omaan arvoonsa.

Minä itse ainakin kunnioitan omalla nimellä uhoavia paljon enemmän kuin nimimerkin suojissa tätä uhoa kritisoivia...

Jari
Näin on. Minä vanhana sotilaana uskallan uhota ihan omalla nimelläni, kun vastassa on nimimerkin taakse piiloutuvia pelkureita, joiden kuvia ei saada koskaan nähdä. Ja jotka kaiken lisäksi ovat valmiita haukkumaan ketä vaan trolliksi ja pitämään itseään jonakin kuningasvalokuvaajina.
Speedlite

Viesti Kirjoittaja Speedlite »

Spege, älä nyt sentään noita taistelimitaleja mainitse signaturessa jos kerran olet vasta 25-vuotias... tuo ikä ja Tyrjän taistelu eivät oikein mahdu samaan lauseeseen. ;)
spege

Speedlite kirjoitti:Spege, älä nyt sentään noita taistelimitaleja mainitse signaturessa jos kerran olet vasta 25-vuotias... tuo ikä ja Tyrjän taistelu eivät oikein mahdu samaan lauseeseen. ;)
Jos et tiedä, tuo Tyrjän taistelijan mitali on Savon Prikaatin tunnustus hyvästä varusmiespalveluksesta. Se jaettiin (sotilaspoliisi)komppaniassa vain 3 varusmiehelle.

Mitalin nimi juontaa juurensa SavPr:n edeltäjän, jo edesmenneen jalkaväenkenraali Adolf Ehrnroothin jatkosodassa komentamasta 7. jalkaväkirykmentistä.

Yksi tämän rykmentin maineikkaimmista taistelupaikoista oli ns. Tyrjän verikentät, jossa kaatui paljon vihollisia, mutta vuodatettiin myös omaa verta ankarissa taisteluissa. Siitä ansiomitalin nimi, joka on minulla kirjahyllyssä kunniapaikalla.
Gillis

Viesti Kirjoittaja Gillis »

spege kirjoitti: Se, että järjestin tuossa äskettäin melkoisen metakan tällä foorumilla johtui siitä, että muutamat tyypit alkoivat haukkumaan minua trolliksi ja epäilemään, ettei minulla mitään kuvia ole olemassakaan. Pakko oli pistää show pystyyn...
Niin se virtuaalimainehan on niin tärkeä juttu että sitä kannattaa puolustaa vaikka asein :)
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

Jooh...

Oletkos spede tutustunut >tähän<? Tuolla voisit niillä ansiomerkeillä saada enemmän respektiä ;)
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
spege

Tuttua juttua, harrastan historiaa, sotahistoriaa ja sotilasheraldiikkaa. Mutta tämä foorumi on ehkä vähän väärä paikka keskustella militariasta. Mikähän olisi sopivampi paikka, missä voisi väitellä sotajutuista alan miesten/(naisten) kanssa Suomen kielellä?

Tulkaa kaikki kiinnostuneet sinne sitten keskustelemaan minun kanssa vaikka 2. maailmansodasta! Asiasta olen lukenut aika pinon kirjallisuutta.

En ole mikään sotahullu, mutta isänmaallinen mies kyllä ja valmis puolustamaan maatamme vaikka konekiväärin takana!
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

spege kirjoitti:Mikähän olisi sopivampi paikka, missä voisi väitellä sotajutuista alan miesten/(naisten) kanssa Suomen kielellä?
SUSI1.net Tuskinpa tuollakaan kukaan väitellä haluaa mutta ehkä oikeampi paikka sotajutuille...
Ja tuosta virtuaalisesta WWII:sta on keskustelua kotimaan kielellä mm. täällä.

Pysytään täällä muissa aiheissa jookos =)
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
armih
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja armih »

spege kirjoitti:Mutta tämä foorumi on ehkä vähän väärä paikka keskustella militariasta.
Spege, olet asian ytimessä.
Armi Hölttö
www.digicamera.net
nenonen

Viesti Kirjoittaja nenonen »

Sääli mikä jätkä. Kyllä täällä varmasti monella käyttäjällä on ihan hyviä kuvia, mutta onko niistä järkeä ruveta meuhkaamaan sen enempää. Laittaa kuvat näkösälle ja sillä selvä. Ottaa kritiikin vastaan, eikä ala hokea, että laita omia kuviasi esille. Onhan ne ihan ok kuvia, teknisesti ainakin. Eikä siinä mitään. Mutta vähempi elvistely varmaan olisi riittänyt monelle tämän foorumin lukijalle. :0 Olen tätä topicia seurannut, mutta ei ole naurun seasta pystynyt oikeen mitään sanomaan. Piti nyt sitten vähän laittaa kommenttia.
Samahan se olisi sitten kaikkien alkaa mainostaa omia kouluarvosanoja ja muita "kunnia-asioita". :):) En aliarvosta tosiaankaan mitään sotilasarvomitaleita, mutta tarviiko niistä KAMERAfoorumeilla mainostaa.. :D?!

Sellasta..
spege

Joo ehkä turhan kovaa meteliä pidin noiden kuvieni suhteen. Paloi vain päreet kun sain kuulla olevani trolli ja tyhjäntoimittaja!

Pitää vaihtaa kohta tuota allekirjoitusta, kyllähän kaikki varmaan jo tietävät että olen Tyrjän taistelija.
jjari

spege kirjoitti: Pitää vaihtaa kohta tuota allekirjoitusta, kyllähän kaikki varmaan jo tietävät että olen Tyrjän taistelija.
Hyvä niin, ketään se ei edes varmaan kiinnosta.

Jari Rantala
siviilipalvelusmies, veronmaksaja, isä
spege

jjari kirjoitti:siviilipalvelusmies
No tuo sana on minulle lähes myrkkyä, mutta ei jatketa keskustelua siitä. Onneksi et ole kuitenkaan totaali!!
Ari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari »

spege kirjoitti:canon-mies
Aivan kuin minullekin tuo iänikuinen canon.....

:)
* Canon EOS 1D Mark III *
* Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM *
* Canon EF 300mm f/2.8 L IS USM *
* Ex: Canon EF 500mm f/4 L IS USM *
* http://photo.digitalfinland.net *
Lukittu