kamerakännykkä vs digikamera
-
- Viesti:
kamerakännykkä vs digikamera
Kumpi on sinun mielestä parempi kamerakännykkä vai digikamera? ja perustelut mukaa.
Minun mielestä digikamera.
-
Riippuu tilanteesta. Jos kamerakännykkä on se mukana kulkeva laite niin silloin se on parempi. Muussa tapauksessa digikamera hakkaa kyllä kamerakännykät (vielä toistaiseksi).
Ja sen verran voisi sanoa, että noi sun sivut ei "rulaa"! Tai sivut saattaisi "rulata" jos oikein kuirjoitus linkkiin "rulaisi".
Ja sen verran voisi sanoa, että noi sun sivut ei "rulaa"! Tai sivut saattaisi "rulata" jos oikein kuirjoitus linkkiin "rulaisi".
-
- Viesti:
Re: kamerakännykkä vs digikamera
Riippuu siitä pitääkö ottaa kuva vai soittaa puhelu. :-}jouni13 kirjoitti:Kumpi on sinun mielestä parempi kamerakännykkä vai digikamera? ja perustelut mukaa.
Harvassa kamerassa on puhelin. Eikä puhelimessa taas tarvita sikahuonolaatuista kameraa hintaa nostamassa. Maailma on aika kummallinen paikka.. kohta löytyy joku joka keksii sille lelulle jotain "järkikäyttöä".. no kulkeehan se helposti mukana jokapaikkaan.
-
- Viesti:
-
Suosittelen kännykän ja digikameran ostamista erikseen. Tietääkseni markkinoilla ei ole yhtään sellaista digikameraa, jolla ei saisi parempia kuvia kuin kamerakännykällä. Eli mielestäni digikamera on parempi, jos aiot ottaa kuvia. Soittamiseen tietysti kännykkä on parempi kuin kamera. Jos haluat näppärästi mukana kulkevan erillisen digikameran, löydät sellaisiakin aika pienessäkin koossa (esim. Canonin Ixukset).