Leht1n kirjoitti:Mutta se on hankalaa consumerdigillä, siksi pitää kuvata staattista pönötystä, joka ei pääse kameran edestä karkuun silläaikaa kun kuvaaja kääntelee lcd:tä sinnetänne ja hakee pöytää kameraa varten sekä sellaista vinkkeliä,- ettei aurinko osu pikku telkkariin, joka resonsa takia näyttää kaiken yhtä epä-tai terävänä.
Ei, se on totta.Leht1n kirjoitti:Eiköhän tuo ole jo aika mautonta kärjistämistä.
Sopii väittää,---- minulla on ollut jokainen taittuvarunkoinen Coolpix 4500:an saakkaLeht1n kirjoitti:Vaikka viestiesi jälkeen onkin luettavissa liuta "meriittejä", nin väitän silti että minulla on reilusti enemmän kokemusta taittuvien näyttöjen/objektiivien kanssa pelaamisesta kuin sinulla. Vinkkinä voin sanoa omistaneeni Nikon CP 2500, Nikon CP 5400, Olympus C-5060WZ ja SONY F717 kamerat ja niissä jokaisessa on jotain taittuvaa.
Tässä talossa on ollut Canonin G2:sta eteenpäin kaikki ao merkin kääntyvänäyttöiset. Jne....et nyt tullut ajatelleeksi,- että tunnen lähes kaikkien maahantuojien edustajat ja olen ollut päättämässä kamerahankinnoista moneen kouluun jne. Kameroita saan kokeiltavakseni niin paljon kuin haluan. Niitä on käynyt täällä kymmeniä työni puolesta.
Toisaalta minulla on ollut paljon filkkakameroita, joista kaikista on taittunut jotain ja aina se on maksanut sen tonnin, mummoja yleensä.
Et kai tosissasi luule että puhuisin läpiä päähäni
---Leht1n kirjoitti:Tänään oli juuri tilanne, kun pysähdyin pyöräretkelläni ottamaan kuvia hevosista. Noh, aitauksen vieressä oli oja, jonka reunoilla kasvoi nokkosia. Siihenkö sitten polvilleen tai makaamaan pyöräilyhousut jalassa?
Huh huh kuullostaa vaaralliselta. Miten ihmeessä nokkosojasta saa sodan aikan kuvia ilman pyöräilyhousuja ja kääntyvänäyttöistä.
Mietipä nyt uudestaan mitä näppiksestäsi tulee. Jos nokkosoja estää kuvaamista ilman kääntyvänäyttökameraa,- niin ehkä kannattaa valita muu harrastus, esim pitsinnypläys, erittäin vaaraton harrastus ja onnistuu loistavasti ilman kääntyvää näyttöä ja pyöräilyhousuja.
Miksi ihmeessä pilata mukava pyöräilyretki muuten ottamalla kuvia hevosista, miksei voi vaan pysähtyä ja katsella niitä ja jutella niille?????