Kotona minua on "painostettu" juniorin ja puoliskon tahalta hommaamman tuollainen meillekkin. No naistenpäivän ruusun lisäksi hommasin sitten lahjaksi tabin.
Minulle kulkeutui mainio valokuvauskirja pdf muodossa. Siirsin sen (vaimon luvalla) tablettiin kun en sitä oikein voinut läppäriltä sängyssä maaten lukea iltalukemisena . Nyt tämä kirja "Nikon D7000: From snapshots to great photos" on tabilta luettuna järisyttänyt arvojani:

Järistys 1
Tabletti on järjettömän hieno lukulaite! Paljon parempi kuin kirja. Sitä voi lukea missä vaan. Ergonomisesti parempi kuin paksu printti. Tekstikoko ja kuvakoko zoomattavissa sopivaksi jokaisessa tilanteessa.
Järistys 2
Ken Rockwell syrjäytyi kuningasasemastaan, tämän teoksen kirjoittaja John Batdorff on vielä kovempi jätkä!
Lisäjuttuina vielä se, että sähköpostin lukeminen, navigaattorin pyörittäminen yms. helpompaa tabilla kuin kännykällä. Joskus hallilla ihmiset haluavat nähdä kuvia ihan "lämpöisenä". Minulla on ollut normi SD kortti kamerassa backuppina johon tallenna kuvat jpg muodossa. Vaihdoin juuri tilalle microSD:n adapterin kanssa jotta voin tarvittaessa näyttää lämpimät kuvat tabilla.
Tästä ei ole enään paluuta aikaan ennen tablettia.......