Huonous lienee mielipideasia. Ilmeisesti tuo kysyjä pitää enemmän sellaisesta lipevästä kauppamiestyylistä, jossa pokkuroidaan ja mielistellään ja koki hiljaisen myyjän ongelmaksi. Mutta ainakin minua ärsytää sellainen käytös. Jos jotain kamaa ei ole eikä myyjä voi sitä tilata kokeiltavaksi, niin se riittää että sanoo miten asia on eikä se tarvitse mitään teennäisiä pahoittelupuheita. Jos myyjä on palkattua henkilökuntaa, niin hänellä tuskin on lupaa tehdä päätöksiä tilata kallista kamaa hyllyyn ilman sitovaa ostosopimusta, joten siinä haukutaan väärää puuta.OskuK kirjoitti:Miten asiakaspalvelijan huonous välittyi ensiviestistä?
Ymmärrän hyvin, ettei yksittäinen pieni kauppa halua tilata tuhansilla euroilla harvoin myytäviä kamoja hyllyyn, koska todennäköisyys saada ne myydyksi ennen kun ne ovat vanhoja arvottomia romuja (vuoden parin päästä) on pieni. Mutta se vähän ihmetyttää, että miksi Rajala ei voi ketjuna lähetellä kamaa edestakaisin liikkeittensä välillä, kun kerran se on iso ja valtakunnallinen toimija. Se antaisi maakuntaliikkeille aikamoisen edun yksittäisiin kauppoihin verrattuna (siellä missä sellaisia vielä on), jos ne voisivat tarjota koko valikoiman kokeiltavaksi muutaman päivän varoitusajalla, enkä usko, että kuljettaminen maksaisi paljoa, jos tuote on jo ketjun keskusvarastossa.